تاریخ: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۶۸
کد خبر: ۱۱۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
معظمی در بازدید از شرکت ایرایکو:

ایدرو همه امکانات خود را برای توسعه صنایع ریلی به کار بسته است

می متالز - رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ( ایدرو ) گفت : با استفاده از توان داخلی و به مشارکت گرفتن سرمایه گذاری بین المللی تلاش می کنیم تا توسعه بخش بزرگ و استراتژیک صنعت ساخت واگن و تجهیزات مربوط به ناوگان ریلی و مترو را به صنعت روز دنیا برسانیم.
ایدرو همه امکانات خود را برای توسعه صنایع ریلی به کار بسته است

منصورمعظمی در مراسم کلنگ زنی اجرای طرح توسعه ایریکو با اشاره پتانسیل خوب این شرکت اظهار امیدواری کرد  صنعت ریلی که در کشور از یک عقب ماندگی رنج می برد بتواند از توانایی این شرکت سود ببرد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه توسعه صنعت ریلی سیاست کلی دولت تدبیر و امید است و در این خصوص مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم یک تبصره پیش بینی کرده است ،‌افزود برای اینکه مردم از الودگی نجات پیدا کند باید به سمت گسترش صنایع ریلی برود و در این راستا سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران هم اکنون برای ساخت ٢٠٠٠ واگن قراردادی با وزارت کشور و سازمان شهرداری ها منعقد کرده است.
وی افزود : من خوشحالم که شرکت ایریکو با این طرح توسعه ، تولید را به هزار واگن می رساند و ایدرو بعنوان یک سازمان توسعه ای از این روند حمایت می کند و در ایدرو همکارانی حضور دارند که در این بخش دانش والایی دارند و می تواند همراه این شرکت باشند و گفته ایم که بهترین کمک ها را در این زمینه به این شرکت بکنند.
معظمی در ادامه گفت : یکی از بهترین راههای توسعه استفاده از توان داخلی و تکنولوژی بین المللی و منابع خارجی است.

عناوین برگزیده