تاریخ: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۴۷
کد خبر: ۱۱۹۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

اتمام فاز 2 هلال خاورمیانه بزرگترین کارخانه سیمان جنوب کشور در یاسوج

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پیشرفت 100 درصدی سیمان مارگون (هلال خاورمیانه) گفت: فاز دوم کارخانه سیمان مارگون با تولید کلینکر آماده افتتاح است.
اتمام فاز 2 هلال خاورمیانه بزرگترین کارخانه سیمان جنوب کشور در یاسوج

داریوش دیودیده در بیست و هفتمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با هدف بررسی وضعیت برخی از واحدهای تولیدی که با حضور مسؤولان بانک‌ها و برخی از صاحبان طرح‌های تولیدی مشکل‌دار برگزار شد با اشاره به جلسات برگزار شده ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تاکنون تعداد 26 جلسه در استان برگزار شده که تعداد 132 پرونده مورد بررسی قرار گرفته و تعداد 304 مصوبه انجام شد و از این میان تعداد 164 مورد آن اجرایی شده و 140 مورد نیز در دست اجراست.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این میان 38 مورد تأمین شده و 9 مورد آن در زمینه امور زیربنایی تعیین تکلیف شده و دو مورد تامین زمین شده است.
دیودیده در ادامه به کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: این کارخانه پیشرفت 100 درصدی داشته و به اتمام رسیده و در آستانه افتتاح فاز دوم آن هستیم که تولید کلینکر را در این فاز خواهیم داشت و این ماده، ماده اولیه مورد نیاز برای تولید در فاز اول کارخانه سیمان مارگون است.
این مسؤول با بیان اینکه 100 درصد بخش صنعتی آن کامل است افزود: در زمینه معدن باید همکاری لازم با این کارخانه انجام شود و به همین منظور با همکاری منابع طبیعی به دنبال جایگزینی 80 هکتار از معادن این کارخانه هستیم.

عناوین برگزیده