تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۶۶
کد خبر: ۱۳۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تقدیر پیشکسوتان وزنه‌برداری از حمایت شرکت مس

می متالز - پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران، از مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد شرکت با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.
تقدیر پیشکسوتان وزنه‌برداری از حمایت شرکت مس

پیشکسوتان وزنه‌برداری ایران که مهرماه سال جاری با حمایت شرکت مس در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی پیشکسوتان جهان در شهر هین‌شین آلمان شرکت کرده بودند، با حضور در شرکت ملی صنایع مس ایران از مهندس احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت مس، مرتضی دلاوری پاریزی مشاور فرهنگی مدیرعامل، محمد حاجی‌آقا‌زاده مدیر مس منطقه آذربایجان و محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سونگون، با اهدای لوح تقدیر قدردانی کردند.
براساس این گزارش، در این مراسم، محمد نصیری سرمربی تیم وزنه‌برداری و چهره سرشناس ورزش کشور و دارنده سه مدال المپیک، علیرضا شیخ‌الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری و مسعود نوری دبیر کمیته پیشکسوتان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت مس

حمایت از ورزش در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است
براساس این گزارش، احمد مرادعلیزاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس، طی سخنانی با ابراز خرسندی از این‌که صنعت مس در ایفای مسئولیت‌های ورزشی کشور نقش بسزایی دارد، گفت: شرکت مس تلاش کرده است که در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای را در استان‌های کرمان و آذربایجان توسعه دهد.
مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که اثرات این رویکرد حمایتی از ورزش در سطح ملی خودش را نشان داده است، گفت: در حال حاضر، صنعت مس در پنج باشگاه در سطح شهرستان‌های ورزقان، رفسنجان، شهربابک، کرمان و سیرجان فعالیت حرفه‌ای دارد و تلاش دارد تا رویکرد حمایتی خود را با حفظ منافع کلی سازمان و سهامداران توسعه دهد.
وی افزود: حمایت شرکت مس از تیم پیشکسوتان وزنه‌برداری براساس همین رویکرد بوده و خوشحالیم که این تیم در این دوره از رقابت‌ها خوش درخشیده است.
همچنین، محمد حاجی‌آقازاده مدیر مس منطقه آذربایجان با تأکید بر این‌که تیم پیشکسوتان وزنه‌برداری کار بزرگ و درخور تقدیری انجام دادند، گفت: نگاه شرکت مس و باشگاه فرهنگی ورزشی سونگون این است که در جهت ترویج ورزش، از ورزش ‌حرفه‌ای و ورزش همگانی حمایت کند.
محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه سونگون هم با اشاره به این‌که شرکت مس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعتی و معدنی کشور است که طی سال‌های گذشته با یک برنامه و هدف مشخص، از ورزش و فرهنگ حمایت کرده است، گفت: افتخارآفرینی تیم وزنه‌برداری در این دوره از رقابت‌های قهرمانی باعث خوشحالی شرکت مس است و امیدواریم موفقیت‌های این تیم تداوم داشته باشد.
کافی با قدردانی از حمایت همه‌جانبه مدیران ارشد شرکت مس از باشگاه سونگون و تأمین شرایط و امکانات لازم برای حمایت از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی سونگون در حد توان خود از قهرمانان و تیم‌های حرفه‌ای حمایت می‌کند و این رویکرد را جزو اصول اساسی خود به منظور اعتلای ورزش و ارتقای سلامت جامعه می‌داند.
وی افزود: حمایت از تیم پیشکسوتان وزنه‌برداری در همین راستا صورت گرفت و جزو قدم‌های کوچکی بود که ما برداشتیم و امیدواریم این همکاری‌ها ادامه پیدا بکند و ما به‌اندازه وسع‌مان بتوانیم به ورزش وزنه‌برداری که یکی از رشته‌های ورزشی مظلوم است کمک کنیم.
در ادامه این نشست، مسعود نوری دبیر کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری با تشکر و قدردانی از حمایت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران برای حضور تیم پیشکسوتان وزنه‌برداری در مسابقات وزنه‌برداری آلمان، گفت: درصورتی‌که حمایت شرکت مس در آن شرایط سخت نبود شاید تیم پیشکسوتان وزنه‌برداری از حضور در این رقابت‌ها بازمی‌ماند و خوشحالیم که این حمایت بدون نتیجه نبود و این تیم در این رقابت‌ها نتایج بسیار درخشانی کسب کرد.
وی با اشاره به حمایت شرکت مس از ورزش گفت: امیدواریم حمایت‌های شرکت مس از فدراسیون وزنه‌برداری در رابطه با اعزام وزنه‌برداران به رقابت‌های بین‌المللی و حمایت از قهرمانان المپیک و تیم‌داری شرکت مس بیشتر شود و تداوم داشته باشد.
نوری با تأکید بر این‌که با تداوم این حمایت‌ها افتخارآفرینی‌های بیشتری نصیب کشورمان می‌شود، اظهار داشت: واقعیت این است که در صورت حمایت نکردن از قهرمانان وزنه‌برداری،‌ این افراد جذب تیم‌‌های خارجی می‌شوند و این برای ما مایه تأسف است.
علیرضا شیخ‌الاسلامی رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به حمایت‌های شرکت مس از ورزش حرفه‌ای و همگانی، گفت: با حمایتی که شرکت مس و باشگاه سونگون از تیم وزنه‌برداری پیشکسوتان کردند با هفت مدال به ایران -دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز- برگشتیم.
وی افزود: علاوه بر این، ما توانستیم سهمیه بازی‌های المپیک را بگیریم و تیم وزنه‌برداری که سال آینده برای المپیک اعزام می‌شود تنها تیمی است که از جمهوری اسلامی اعزام می‌شود.
رییس کمیته پیشکسوتان فدراسیون وزنه‌برداری با ابراز خوشحالی از ورزش‌دوستی مسئولان مس و این‌که به سلامت جامعه می‌اندیشند، گفت: نشانه حمایت مس از ورزش، حضور حسین حمزه سقاء وزنه‌بردار دسته 56 کیلوگرم به‌عنوان نماینده مس در المپیک 2017 است و امیدوارم ایشان مدال طلا را برای شرکت مس و جامعه‌مان به ارمغان بیاورند.
شیخ‌الاسلامی با بیان این‌که رشته وزنه‌برداری نسبت به سایر رشته‌های ورزشی مظلوم واقع‌ شده است، اظهار داشت: در صورت تمایل شرکت مس به تیم‌داری در وزنه‌برداری، بهترین‌های وزنه‌برداری ایران را جذب این تیم می‌کنیم.
همچنین، محمد نصیری پرافتخارترین وزنه‌بردار ایران و آسیا، شرکت مس را یکی از مهم‌ترین شرکت‌های ایران در حمایت از ورزش قهرمانی دانست و گفت: اعضای تیم وزنه‌برداری با حمایتی که شرکت مس از این تیم کرد با قدرت بیشتری در این مسابقات حضور یافت.
گفتنی است؛ مسابقات وزنه‌برداری پیشکسوتان جهان در رده سنی 40 تا 44 سال در مهرماه سال جاری در آلمان برگزار شد که در این رقابت‌ها حسین حمزه سقاء وزنه‌بردار دسته 56 کیلوگرم به مدال طلا رسید و عباس مویدی نیز در دسته 62 کیلوگرم به مدال نقره دست یافت.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده