تاریخ: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۱۴۰۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
نهمین کنفرانس بین‌المللی و هشتمین جایزه ملی مدیریت دانش برگزار می‌شود

حضور شرکت مس در یکی از معتبرترین جوایز مدیریت دانش

می متالز - نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش، هم‌زمان با هشتمین جایزه ملی مدیریت دانش، هفتم و هشتم اسفندماه برگزار می‌شود. شرکت ملی صنایع مس ایران در یکی از پنل‌های تخصصی این کنفرانس حضور دارد.
حضور شرکت مس در یکی از معتبرترین جوایز مدیریت دانش

محسن جهانشاهی، مدیر ارشد طرح جامع مدیریت دانش شرکت ملی صنایع مس ایران و رئیس برنامه‌ریزی آموزشی مس منطقه کرمان با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران، بیش از 10سال است که با چالش بازنشستگی بسیاری از نیروهای خبره خود روبه‌روست؛ این درحالی است که این خبرگان دانش بسیار ارزشمندی دارند که پس از بازنشستگی از دست می‌رود؛ از همین‌رو، ما به فکر پیاده‌سازی طرح جامع مدیریت دانش در صنعت مس افتادیم تا این دانش را برای صنعت مس کشور ثبت و حفظ کنیم.

مدیر ارشد طرح جامع مدیریت دانش همچنین تاکید کرد: شرکت در کنفرانس‌ها و جوایز مدیریت دانش در همین راستا و برای فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت دانش در شرکت مس اتفاق می‌افتد؛ چراکه از میان سه رکن اصلی مدیریت دانش یعنی فرهنگ‌سازی، ساختار سازمانی و پیاده‌سازی نرم‌افزار مدیریت دانش، اولی جایگاه ویژه‌ای دارد. 

رئیس برنامه‌ریزی آموزشی مس منطقه کرمان با اشاره به این‌که شرکت مس یکی از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه استقرار و پیاده‌سازی مدیریت دانش در میان شرکت‌های صنعتی و معدنی است، گفت: تاکنون اتفاقات زیادی در حوزه طرح جامع مدیریت دانش روی داده است؛ در زمینه فرهنگ‌سازی و ساختار سازمانی پیشرفت بسیار خوبی داشته‌ایم، نرم‌افزار مدیریت دانش هم با استخراج فیلدهای دانشی پیاده‌سازی شده است و اکنون 900 نفر از پرسنل شرکت مس در آن عضو هستند.

او ادامه داد: با گذشت یک‌سال از اجرای طرح جامع مدیریت دانش، شاهد اتفاقات بسیار خوبی در زمینه خلق، ثبت‌وضبط و مستندسازی دانش در شرکت مس بوده‌ایم و امیدواریم این توفیقات ادامه پیدا کند و بتوانیم طرح مدیریت جامع را به کل صنعت مس کشور تسری بدهیم. 

به گفته جهانشاهی، ازسوی شرکت ملی صنایع مس ایران روز شنبه در اولین روز نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش سخنرانی‌ای درباره اقدامات انجام‌شده در طرح جامع مدیریت دانش ایراد خواهد شد. روز یک‌شنبه نیز در پنل تخصصی صنعت و معدن، کارشناسان شرکت مس به بررسی چالش‌ها، تهدیدها و فرصت‌های مدیریت دانش در صنایع معدنی خواهند پرداخت. 

نهمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانش با هدف آشکار کردن ضرورت مدیریت دانش سازمانی در آینده سازمان‌ها، تشویق اندیشمندان و صاحب‌نظران مدیریت دانش و حوزه‌های وابسته به ارائه دستاوردهای علمی، بررسی دستاوردهای ارزنده مدیران و کارشناسان سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در زمینه مدیریت دانش و جلب نظر سیاست‌گذاران عالی و مدیران ارشد دولتی و خصوصی نسبت به مدیریت دانش برگزار می‌شود. 

موضوعات و مفاهیم مدیریت دانش، سیستم‌ها، ابزارها و فنون مدیریت دانش، مدیریت دانش و حوزه‌های سازمانی، مدیریت دانش در عمل، ارزیابی و اندازه‌گیری مدیریت دانش، خلق و به اشتراک‌گذاری دانش، مدیریت دانش و نوآوری، جامعه و اقتصاد دانشی، مدیریت دانش و هوشمندی کسب‌وکار، داده‌کاوی و پردازش داده در مدیریت دانش و... ازجمله محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

عناوین برگزیده