تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۴۸۵
کد خبر: ۱۴۶۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت:

با پرهیز از خام‌فروشی مواد معدنی به فکر فرآوری آن باشیم

می متالز - رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با پرهیز از خام‌فروشی مواد معدنی به فکر فرآوری آن باشیم که این موضوع همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در ایجاد اشتغال، راه‌اندازی کارخانجات جانبی و گردش پولی و مالی مناسب بسیار مهم است.
با پرهیز از خام‌فروشی مواد معدنی به فکر فرآوری آن باشیم

«فرزاد خلفی» امروز در جمع مدیران روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن استان‌های کشور با بیان این مطلب افزود: هم‌اکنون در کشور بیش از 50 میلیارد تن ذخایر معدنی وجود دارد که این ذخایر نیاز به شناسایی، اکتشاف و بهره‌برداری دارد و نباید تجربه تلخ تاریخی نفت در بخش معدن تکرار شود.
وی افزود: بسیاری از مردم از قواعد و مقررات معدنی ناآگاه هستند و روابط عمومی‌ها باید ادبیاتی را بکار ببرند تا جذب سرمایه‌گذاری‌های لازم در این حوزه محقق شود.
خلفی با بیان اینکه هنر روابط عمومی‌ها این است که به فرایند تکمیل زنجیره معدن ابتکار به خرج داده و همواره اطلاع‌رسانی لازم را بخصوص در زمینه‌های فنی به ذینفعان ارائه نمایند گفت: ویژگی مدیران روابط عمومی این است که آینده‌نگر، چراغ راهنما، دید افق وسیع همچنین یک قدم جلوتر از مدیر سازمان خود باشند تا در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها به موقع بکار بسته شود.
خلفی تصریح کرد: معادن کشور جای کار زیادی داشته و سهم آن در ارزش افزوده باید برجسته‌تر شود.
خلفی یادآور شد: نباید مدیر روابط عمومی همواره خود را در اوج ببیند بلکه این امر موجب عدم پیشرفت وی می‌شود.
وی با توصیه به مدیران روابط عمومی، افزود: تعاملات و سلسله نشست‌های میان روابط عمومی دستگاه‌ها و تشکل‌های غیردولتی به منظور هم‌افزایی بیشتر می‌بایست افزایش یابد.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نشان دادن تصویر خوب از واقعیت‌ها و ظرفیت‌های موجود و هدایت افکار عمومی به سمت و سوی شیوه و روش‌های درست و صحیح از وظایف ذاتی روابط عمومی است.

عناوین برگزیده