تاریخ: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۴۴۸
کد خبر: ۱۵۲۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حضور پر رنگ گل گهر در شانزدهمین نمایشگاه و سپموزیوم بین المللی فولاد در تبریز

می متالز - نمایشگاه بین المللی و نوزدهمین سمپوزیوم فولاد تبریز امسال با حضور برجسته شرکت گل گهر و شرکت های وابسته در کنار ۱۵۶ شرکت بزرگ داخلی و ۷۰ شرکت معتبر خارجی از کشورهای هند اتریش ایتالیا تایوان چین کره و چند کشور دیگر در نمایشگاه بین المللی تبریز افتتاح شد.
حضور پر رنگ گل گهر در شانزدهمین نمایشگاه و سپموزیوم بین المللی فولاد در تبریز

ابوذر حلوایی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر اعلام کرد : با توجه به حضور شرکت های بزرگی از منطقه گل گهر شامل جهان فولاد _ توسعه آهن و فولاد _ گل گهر و شرکت سرمایه گذاری این بزرگترین حضور نمایشگاهی شرکت گل گهر در این سمپوزیوم و نمایشگاه معتبر محسوب می شود.

وی افزود : این نمایشگاه که ١٠ و ١١ اسفندماه در تبریز برگزار میشود فرصت بسیار بزرگی را جهت معرفی ظرفیتها و توانمندی های صنعتی و معدنی شهرستان پیش روی صاحبان صنایع معادن بویژه سرمایه گزاران داخلی و خارجی قرار داده است.

وی در ادامه گفت: نوزدهمین همایش محققان، استادان، مدیران و کارشناسان صنعت فولاد کشور نیز امروز و فردا تحت عنوان سمپوزیوم فولاد 95 همزمان با این نمایشگاه برگزار می شود

گفتنی است غرفه شرکت گل گهر و شرکت های وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز سالن امیرکبیر پذیرای بازدید کنندگان محترم می باشد

عناوین برگزیده