تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۸:۲۶
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۱۶۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مهندس صادقی :

ذوب آهن باهمت وتلاش همکاران تانیمه دوم سال96برمشکلات غلبه میکند

می متالز - مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهید مصطفی احمدی روشن در مدیریت آموزش و توسعه منابع انسانی ذوب آهن با حضور مهندس صادقی مدیر عامل شرکت ، رحیم احمدی روشن پدر مصطفی احمدی روشن دانشمند شهید هسته ای ، سرهنگ امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از معاونین و مدیران شرکت دوشنبه 16 اسفند ماه سال جاری در تالار دانش برگزار گردید .
ذوب آهن باهمت وتلاش همکاران تانیمه دوم سال96برمشکلات غلبه میکند

در این مراسم مهندس صادقی طی سخنانی با گرامیداشت حضور پدر شهید احمدی روشن در ذوب آهن وتبریک به لحاظ تشکیل پایگاه مقاومت شهید احمدی روشن به شرح تحولات کشوربعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و تمام موفقیت ها را ناشی از خونفشانی شهدای انقلاب دانست و گفت : این شهیدان سرمایه ملی ما بودند و از دست دادن آنها برای ما سنگین بود لذا ما باید همواره قدردان آنها باشیم و بدانیم که شهیدان با رفتن خود خیر و برکت را برای کشورما به همراه آوردند .

وی افزود: استکبار جهانی ، انرژی هسته ای را بهانه کرده و به تهاجم علیه کشور ما پرداختند در حالیکه می دانستند دنبال بمب هسته ای نیستیم و حتی در حال حاضر بعد از برجام نیز همچنان خصومت می کنند .

مهندس صادقی اظهار داشت : هجوم دشمن علیه کشور ما در حال حاضر در ابعاد فرهنگی و اقتصادی گسترش یافته لذا وظیفه ما است که محکم در برابر دشمن ایستاده و در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و مشکلات اقتصادی قدیمی و ناشی از تحریم و مشکلات جدید مقاومت کنیم .

وی در ادامه به شرح وضعیت جدید شرکت پرداخت و گفت : اقدامات و تحولات اقتصادی ذوب آهن در قالب صرفه جویی و کاهش قیمت تمام شده ، افزایش تولید ، تهاتر ،و پرداخت بدهی ها ، برگرداندن پروژه سبا و غیره ادامه یافته و امیدواریم که تا شهریور ماه سال 96 مشکلات موجود برطرف شود . البته این مهم با همت ، صرفه جویی ، تلاش ، اخلاص ، ایثارگری و حفظ اتحاد و غرور دینی و ملی همگان میسر خواهد شد .

در ادامه این مراسم ضمن پخش کلیپ تصویری دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید احمدی روشن ، مهندس حسینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی با تشکر از حضور پدر شهید احمدی روشن در ذوب آهن ، ابراز امیدواری نمود که افتتاح این پایگاه چون نهالی پربار برای شرکت افتخار آفرینی کرده و با حضور و گردهمایی بسیجیان در آن ، پیشرفت ها و نتایج شایسته ای را به همراه داشته باشد .

در ادامه این مراسم رحیم احمدی روشن پدر شهید مصطفی احمدی روشن طی سخنانی با ابراز خوشحالی از حضور در ذوب آهن و در میان کارکنان این شرکت  از دلجویی همکاران ذوب آهنی و تشکیل پایگاه بسیج با نام فرزند خود تشکر نمود و ویژگی اصلی فرزند شهید خود را محبت به پدر و مادر و توجه خاص به خانواده دانست و گفت : آن شهید بزرگوار ، یک سرباز وفادار برای صنعت هسته ای کشور و کل نظام بود و تلاش شبانه روزی او در امر غنی سازی اورانیوم و پیشرفت هسته ای کشور زبانزد است .

وی افزود : قبل از ترور دانشمندان هسته ای شهید احمدی روشن بر انجام غنی سازی 20 درصدی تاکید نمود و پیش بینی نمود که با انجام این کار خصومت استکبار جهانی تشدید شده و جان دانشمندان ما به خطر خواهد افتاد چرا که در این مرحله شعار ما می توانیم تحقق یافته و صنعت هسته ای ایران دیگر به سرانجام رسیده است . سرانجام هم چنین شد و بعد از ترور شهیدان مسعود علی محمدی ، مجید شهریاری  و داریوش رضایی نژاد نوبت به ترور این جوان دانشمند 32 ساله رسید چرا که برای دشمن قابل قبول نبود که جوانی 32 ساله تا این حد به علم و آگاهی هسته ای رسیده باشد .

در ادامه این برنامه ها حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی نعمتی فرمانده پایگاه شهید احمدی روشن نیز طی سخنانی گفت : شهادت افتخار بزرگی است که به هر کس داده نمی شود و تمامی شهدای ما و شهید احمدی روشن ویژگی های فوق العاده ای داشته اند که به افتخار شهادت نایل آمدند.

وی گفت : مجموعه مدیریت آموزش چون یک محل علمی بود شایسته بود که نام یک شهید عالم ودانشمند بر پایگاه بسیج آن نهاده شود .

در پایان این مراسم افتتاحیه ، حکم فرماندهی حجت الاسلام والمسلمین نعمتی به وی داده شد و بعد از اتمام مراسم ، رحیم احمدی روشن با حضور در کارگاه 48 مهندسی کل مکانیک و حضور در جمع حلقه صالحین شهید احمدی روشن مستقر در این مهندسی با کارکنان و بسیجیان این حلقه دیدار و  با تلاش  های آنان آشنا شد .  وی در پایان به مناسبت هفته درختکاری در مراسم نمادین کاشت نهال در محوطه رستوران کل مکانیک شرکت نمود .

عناوین برگزیده