تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۱۶۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازار بی رمق میلگرد در سنگاپور

می متالز - تثبیت قیمت های میلگرد وارداتی به آسیا که از هفته گذشته تداوم داشت در روز دوشنبه شکسته شد زیرا تجار پیشنهادها را کاهش دادند . ارزیابی ها برای میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر گرید BS500 که در قیمت 444 تا 446 دلار FOB چین ثابت مانده بود 1 دلار کاهش یافت .
بازار بی رمق میلگرد در سنگاپور

کارخانه های چین پیشنهادها را در 470 دلار FOB  نگه داشته اند اما یک تاجر هنگ کنگی می گوید پیشنهاد کمتر از 460 دلار   CFR  معادل 450 دلار FOB  را هم دریافت کرده است . تجار چینی بدنبال فروش محموله های بیشتر هستند زیرا زمان های تحویل نزدیک می شود اما هنوز که معامله ای با این سطوح قیمت گزارش نشده است .

در سنگاپور تجار چینی پیشنهاد 460 دلار CFR  را مطرح کرده اند که معادل 459 دلار FOB  است و هزینه حمل با کشتی از چین تا سنگاپور 15 دلار در ازای هر تن می باشد .  میلگرد ترکیه هم 460 تا 470 دلار CFR  سنگاپور است . یک دلال می گوید حتی اگر قیمت ها 10 تا 20 دلار کاهش یابد به این زودی ها حاضر به ثبت سفارش نیست زیرا حجم موجودی بالا رفته و بازار میلگرد سنگاپور در رکود بسر می برد . وی افزود یک محموله 200 هزار تنی میلگرد ترکیه را قبلاً سفارش داده و در دوسه ماه آینده به این کشور می رسد .

منبعی نزدیک به یک کارخانه چینی  که در نمایندگی این کارخانه در سنگاپور است می گوید بدنبال کاهش قیمت های میلگرد داخلی چین بازارهای صادراتی را هم تحت تأثیر قرار داده است .  

عناوین برگزیده