تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۱:۳۷
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۱۷۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دادگاه ویژه فعالان اقتصادی در اصفهان راه‌اندازی شد

می متالز - رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با دادگستری، مجتمع قضایی فعالان اقتصادی به‌صورت مجزا راه‌اندازی شد.
دادگاه ویژه فعالان اقتصادی در اصفهان راه‌اندازی شد

عبدالوهاب سهل آبادی در گردهمایی سالانه اتاق اصفهان گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با دادگستری، مجمع قضایی فعالان اقتصادی به‌صورت مجزا راه‌اندازی شد تا هیچ فعال اقتصادی، مجبور به‌صرف وقت زیاد در روند اجرایی احکام قضایی نشود. همچنین با موافقت مدیرکل دارایی استان اصفهان، ۱۰۰ درصد جرائم مراجعه‌کنندگان مالیاتی با پرداخت بدهی نقدی، بخشیده شد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه درباره فعالیت اتاق اصفهان گفت: به‌واسطه انسجام بین هیات نمایندگان اتاق ایران، در حال حاضر ۱۱ کمیسیون فعال در اتاق بازرگانی انجام‌ وظیفه می‌کند که متشکل از ۶۲ کمیته و بیش از ۸۰۰ نفر این کمیته‌ها را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در ابتدای امر قول دادیم اتاق بازرگانی برای همه مردم اصفهان باشد و در طول دو سال گذشته تعداد قابل‌توجهی از همشهریان اصفهانی، اصحاب کار و تولید و صنعتگران به جمع ما در اتاق پیوستند.

رئیس اتاق اصفهان از برگزاری ۲۴۰ همایش در سال ۹۵ خبر داد و گفت: در همین سال دو کمیته جوانان و بانوان در اتاق ایجاد شد که این دو کمیته برای اولین بار در کشور شروع به کارکرد.

سهل آبادی با اشاره  به برگزاری جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: در سال جاری ۱۰ جلسه شورای گفت‌وگو برگزار و دو جلسه به‌صورت فوق‌العاده تشکیل شد که از این بابت، استان اصفهان رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد. خروجی جلسات شورای گفت‌وگو، ۲۵ مصوبه استانی و ۵۶ مصوبه کشوری بوده است.

وی همچنین تأکید کرد: کمترین میزان رشد مالیاتی در کشور، در سال آتی در اصفهان ثبت خواهد شد.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده