تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۱۷۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در 11 ماهه امسال صورت گرفت،

صادرات 60 میلیون دلار کالا توسط واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین

می متالز - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: در 11 ماهه سال جاری، واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان 60 میلیون دلار کالا به کشورهای خارجی صادر کرده اند.
صادرات 60 میلیون دلار کالا توسط واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین

حمیدرضا خانپور روز شنبه افزود: صادرات انجام شده مربوط به 12 واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده است.

وی به مقصد کالاهای صادر شده توسط این واحدها اشاره کرد و گفت: این کالاها به کشورهای عراق، افغانستان، ترکمنستان، جمهوری آذربایجان، لیبی، ترکیه، کره جنوبی، کانادا، فرانسه، هلند و ایتالیا صادر شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: انواع کابل های برق فشار ضعیف و قوی،کره گیاهی،لوله و اتصالات پلی اتیلن،ورق های آلومینیومی و چدن،انواع روغن خوراکی،فرآورده های خرما و کشمش، شیلنگ پی وی سی و پتاس از جمله کالاهای صادراتی مربوط به این 12 واحد تولیدی بوده اند.

این مسئول اظهار کرد: صادرات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش روبرو بوده است و در این خصوص آمار دقیق ابتدای سال آینده اعلام می شود.

خانپور در پایان با اشاره به برنامه ریزی شرکت شهرک های صنعتی قزوین به منظور آشناسازی صاحبان واحدهای تولیدی با بازارهای خارجی به منظور تقویت صادرات، یادآور شد: در همین خصوص ظرف سال جاری 2 هیات از تولیدکنندگان و صاحبان واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی استان به کشورهای روسیه و کنیا اعزام شده اند.

استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که 750 واحد تولیدی بهره برداری در آنها مستقر هستند.

عناوین برگزیده