تاریخ: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۰:۳۲
بازدید: ۶۴۹
کد خبر: ۱۷۸۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مصاحبه با آقای مهندس خلیلی، مدیرعامل شرکت اروم آلیاژ

می متالز - مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ با 36 سال سابقه در ساخت سازه‌های آلومینیومی، درحال‌حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های برتر تولیدکننده انواع پروفیل‌های آلومینیومی صنعتی، اختصاصی و ساختمانی و تولید درب و پنجره های دوجدارة آلومینیومی نرمال و ترمال‌بریک در کشور است.
مصاحبه با آقای مهندس خلیلی، مدیرعامل شرکت اروم آلیاژ

آقای مهندس خلیلی، مدیرعامل شرکت اروم آلیاژ، در حاشیة نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته در تهران، درمورد شرکت خود و نحوة فعالیت خود توضیحاتی ارائه داد.

شروع و روند فعالیت: شرکت اروم آلیاژ از سال 1359 فعالیت خود را ابتدا با تولید پروفیل آغاز و سپس با آبکاری آلومینیوم ادامه داد. بعد از مدتی یک خط رنگ الکترواستاتیک راه‌اندازی نمود و درحدود 15 سال است که در زمینة در و پنجره‌های دوجداره و اجرای نما نیز فعالیت دارد.

مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ دارای یک دستگاه پرس 7 اینچ ایرانی است.

تولید و مونتاژ در و پنجره: اروم آلیاژ، پروفیل در و پنجره را تولید و بعد مونتاژ می‌نماید. دستگاه تولید در و پنجرة این شرکت از کابان ترکیه و مِکال در ایتالیا خریداری شده است.

در زمینة نما، پروسة مربوط به تولید پروفیل‌های آن‌را نداریم و فقط نما را اجرا می‌کنیم. در زمینة پنجره‌های دوجداره ترمال‌بریک، نرمال با سری کامل، در و پنجرة آلومینیومی، لولایی، کشویی، سیستم نمای فریم‌لس، لوور آلومینیومی، توری و ... نیز کار می‌کنیم.

طرح‌های توسعه‌ای: شرکت اروم آلیاژ مجوز تولید یراق‌آلات را گرفته و به‌زودی وارد تولید این محصول خواهد شد و همچنین در برنامه‌های آتی خود، خرید یک دستگاه پرس بزرگ را قرار داده‌است.

صنعت آلومینیوم: صنعت آلومینیوم به‌طورکلی در 15 سال اخیر، روند خوبی را طی کرده است. البته مدتی با ورود صنعت PVC به بازار، آلومینیوم تحت‌تأثیرآن قرار گرفت، اما دو ‌سه سالی است که آلومینیوم به جایگاه واقعی خود نزدیک شده ‌است.

فعالیت شرکت اروم آلیاژ: اروم آلیاژ، با توجه به پروژه‌های که انجام داده و دردست دارد، همیشه روند خوب و متعادلی را طی کرده است و هیچگاه نه تعدیل داشته ‌است و نه تعطیلی. البته رکود صنعت ساختمان بر کار این شرکت هم مؤثر بوده است اما به‌دلیل آنکه گسترة فعالیت اروم آلیاژ در سطح کل ایران است، توانسته‌ است که خود را سرپا نگه دارد.

برخی پروژه‌ها: از پروژه‌های اجراشده می‌توان به بیمارستان‌هایی در شهرهای تهران، بیجار، قزوین، شهرکرد، گرگان، علی‌آباد، ساختمان‌هایی در بم (پس از زلزله) مثل راهنمایی ‌رانندگی، دانشگاه و بیمارستان این شهر اشاره نمود. درحال‌حاضر نیز پروژة بیمارستان طالش دردست اروم آلیاژ قرار دارد.

عناوین برگزیده