تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۱:۱۴
بازدید: ۳۳۶
کد خبر: ۱۸۱۱

8 هزارمیلیارد ریال پروژه‌های راهسازی و ریلی در دست اجرا است

می متالز - مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن گفت: حجم پروژه های در دست اجرای این شرکت در حوزه راهسازی، ریلی و نگهداری خطوط به بیش از 8 هزار میلیارد ریال رسیده است.
8 هزارمیلیارد ریال پروژه‌های راهسازی و ریلی در دست اجرا است

'سیروس جعفری' روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه فعالیت های این شرکت در حوزه های معدنی، راهسازی، خط آهن و حمل ونقل ریلی متمرکز شده است، افزود: شرکت بالاست با 430 واگن باری بخش زیادی از مواد معدنی کشور را در مناطق مختلف جابجا می کند.

وی اظهارداشت: این شرکت کار خود را 100 سال پیش با راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای تولید سنگ های بالاست خطوط ریلی با 7 معدن آغاز کرد، اما هم اکنون تعداد معادن تولید این سنگ در کشورمان به 11 معدن افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه این شرکت در انجام پروژه های راهسازی در سه کشور منطقه برنده مناقصه بین المللی شده است، گفت: از این 3 پروژه دو پروژه در کشورهای آسیای میانه و خاورمیانه و یک پروژه راهسازی درافغانستان قراردارد و منابع مالی این سه پروژه راهسازی باید توسط بانک جهانی تامین شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن (بالاست) یادآورشد: هم اکنون بیش از یک هزار و 700 متخصص و تکنسین در این شرکت مشغول کار هستند و یک هزار و 700 نفر نیز به صورت غیرمستقیم با این شرکت مرتبط هستند هرچند که این شرکت بابت انجام فعالیت های راهسازی، ساختمانی و ریلی مطالبات زیادی را کارفرمایان خود دارد.

عناوین برگزیده