تاریخ: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۴۵
بازدید: ۳۱۶
کد خبر: ۱۹۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
ارزانی خبر داد:

ثبت رکورد جدید تولید تختال در فولاد هرمزگان

می متالز - شرکت فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد تولید روزانه و ماهانه تختال شد.
ثبت رکورد جدید تولید تختال در فولاد هرمزگان

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به تلاش کارکنان شرکت فولاد هرمزگان جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: کارکنان پرتلاش شرکت فولاد هرمزگان با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در آخرین ماه سال 95 با تولید صد و بیست هزار و 85 تن تختال در این کارخانه، رکورد جدیدی را به ثبت رساندند که رکورد قبلی 118 هزار و 148 تن تختال بوده است.

فرزاد ارزانی افزود: در ادامه روند رو به رشد تولید تختال، کارکنان سختکوش فولاد هرمزگان موفق به ثبت رکورد روزانه تولید 5 هزار و 382 تن تختال در اسفندماه 95 نیز شدند که رکورد قبلی به میزان5 هزار و 174 تن بوده است.

وی اظهار داشت: دستیابی به این رکوردهای تولیدی مرهون تلاش، همدلی و مسئولیت پذیری تمامی همکاران و دقت عمل و احدهای مختلف بوده است.

وی یادآور شد: علاوه بر همت و سختکوشی مجموعه فولاد هرمزگان که قابل تقدیر است و نقش اساسی در کسب این موفقیت های داشته است، بهبود تامین مواد اولیه و قطعات یدکی و نیز کاهش توقفات اضطراری را از جمله عوامل کسب رکوردهای فوق دانست. 

شرکت فولاد هرمزگان دارای ظرفیت اسمی یک و نیم میلیون تن تختال (اسلب) به ضخامت 200 و 250 میلیمتر، عرض 900 تا دو هزار میلیمتر و طول شش تا 12 هزار میلیمتر بوده که در 13 کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده است.

عناوین برگزیده