تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۳۴
بازدید: ۴۳۷
کد خبر: ۲۱۷۱

بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران

می متالز - بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و کمیته دائمی کنفرانس در اردیبهشت 1396 در دانشکده­ مهندسی برق و کامپیوتر برگزار خواهد شد.
بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران

با استعانت از خداوند حکیم، بیست و پنجمین کنفرانس مهندسی برق ایران توسط دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و کمیته دائمی کنفرانس در اردیبهشت 1396 در دانشکده­ مهندسی برق و کامپیوتر برگزار خواهد شد. کنفرانس مهندسی برق، قدیمی­ ترین رویداد علمی کشور در زمینه برق و کامپیوتر است که با هدف گردهمایی سالانه متخصصان، ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی، آشنایی با مسائل و دستاوردهای روز و دریافت آموزش­ های کوتاه ­مدت برگزار می­ گردد. کمیته علمی کنفرانس از کلیه پژوهشگران، صاحبنظران و علاقمندان که در محورهای الکترونیک، قدرت، کامپیوتر، کنترل، مخابرات و مهندسی پزشکی فعالیت می­ کنند، دعوت می­ نماید مقالات خود را که حاوی آخرین یافته ­های علمی است به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

همزمان با کنفرانس، کارگاه ­های آموزشی و نمایشگاه صنعتی با حضور صاحب­نظران دانشگاهی، صنعتی و سازمان­ های مربوطه برگزار خواهد شد. از علاقمندان دعوت می­شود تا پیشنهادات خود را تا تاریخ 30 آبان 1395 به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

عناوین برگزیده