تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۱
بازدید: ۴۵۱
کد خبر: ۲۴۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

راه اندازی دستگاه ضخامت سنج آنلاین ورق در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

می متالز - با همکاری کارشناسان شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری و واحد اتوماسیون و ابزار دقیق شرکت فولاد مبارکه، سیستم های اندازه گیری آنلاین ضخامت ورق (گاماری) در خط تولید شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
راه اندازی دستگاه ضخامت سنج آنلاین ورق در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

بهمن چشفر، مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو با تأیید این خبر و با بیان اینکه تجهیزات این دستگاه از زمان بهره برداری در این شرکت نصب بود اما به علت وجود مشکلات نرم افزاری و عدم تأمین منابع رادیواکتیو از سوی شرکت سازنده و وجود تحریم ها، قابل استفاده نبود، گفت: با توجه به ضرورت وجود این سیستم، خوشبختانه با همکاری و حمایت شرکت فولاد مبارکه و سایر اقدامات لازم از اواخر سال ۹۵، موفق به راه اندازی آن شدیم.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی این گونه تجهیزات در تحقق اهداف کیفی در تولید محصولات خودرویی نقش بسیار ارزنده ای دارد، اجرای این پروژه را گامی مهم در راستای خودکفایی دانست.

چشفر از همکاری و حمایتهای بیدریغ مدیرعامل شرکت و پشتیبانی واحد اتوماسیون و ابزار دقیق شرکت فولاد مبارکه و همچنین از تلاش همکاران واحدهای مختلف شرکت ورق خودرو تشکر و قدردانی نمود.

بر اساس این گزارش، همچنین غلامرضا امینی کارشناس واحد تکنولوژی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در خصوص مزیتهای نصب و راه اندازی این سیستم بیان کرد: استفاده از تجهیز و سیستم ضخامت سنج آنلاین ضمن کنترل لحظه ای ضخامت ورق در طول کلاف، به کاهش ضایعات ورق و به تبع آن کاهش هزینه های تولید و افزایش رضایتمندی مشتریان کمک مؤثری میکند.

عناوین برگزیده