تاریخ: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۱
بازدید: ۴۰۶
کد خبر: ۲۴۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید روزانه آهن اسفنجی در فولاد مبارکه از هشت هزار و 260 تن گذشت

می متالز - رئیس واحد گندله سازی فولاد مبارکه گفت: تولید روزانه آهن اسفنجی در احیا مستقیم شهید خرازی ‏شرکت فولاد مبارکه ازمرزهشت هزار و 260 تن گذشت‎.‎
تولید روزانه آهن اسفنجی در فولاد مبارکه از هشت هزار و 260 تن گذشت

محمدرضا فتحی روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: رکورد قبلی این واحد مربوط به 30 اسفندماه سال 95 و به میزان هشت هزار و 130 تن بود.

فتحی با قدردانی از حمایت های مدیر ناحیه و سایر قسمت های واحد احیا مستقیم شهید خرازی گفت: افزایش بهره وری و انگیزه نشاط کارکنان واحد، بهره گیری از کارکنان جوان و متعهد، انجام به موقع فعالیت های تعمیرات و نگهداری، تأمین به موقع قطعات یدکی مورد نیاز و همچنین رفع برخی نواقص پروژه و اجرای طرح های مؤثر در استفاده بهینه از ظرفیت تولید در قالب نظام های مشارکتی موجود از جمله عوامل تأثیرگذار در ثبت این رکورد محسوب می شود.

فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است.این مجتمع فولادی با سهم بیش از 50 درصدی در تولید فولاد کشور دارای ارزش فعلی 200 هزار میلیارد ریال است.

شرکت فولاد مبارکه با داشتن حدود 12 میلیون تُن ظرفیت آهن اسفنجی بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی در جهان محسوب می شود. مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومتر مربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است

عناوین برگزیده