تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۶۵۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کمک 650 میلیون ریالی چادرملو به کتابخانه نابینایان یزد

می متالز - مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان یزد از اجابت درخواست این انجمن و کمک 650 میلیون ریالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد .
کمک 650 میلیون ریالی چادرملو به کتابخانه نابینایان یزد

به گزارش می متالز، «محمدعلی دست افشان» با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیاز کتابخانه نابینایان یزد به یک دستگاه چاپگر برای تولید منابع بریل مورد نیاز خود، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با پاسخ مثبت به این درخواست، نیاز  این کتابخانه را تامین کرد.


 

وی تصریح کرد: پرداخت مبلغ 650 میلیون ریالی از سوی شرکت چادرملو، کمک بزرگی به تأمین منابع بریل کتابخانه نابینایان یزد می کند و بخش اعظمی از نیازهای اطلاعاتی روشندلان عضو کتابخانه از این طریق مرتفع خواهد شد .
مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان همچنین خواستار توجه و عنایت هرچه بیشتر خیران نیک اندیش یزدی به تأمین نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری کتابخانه های استان شد و ابراز امیدواری کرد که خیران در کنار ساخت فضاهای کتابخانه ای، تجهیز، شاداب سازی و تأمین منابع موردنیاز کتابخانه ها را نیز مورد توجه قرار دهند . 

گفتنی است، با کمک نقدی 650 میلیون ریالی شرکت چادرملو به کتابخانه نابینایان یزد، دو دستگاه چاپگر بریل و یک دستگاه صحافی حرارتی تهیه و در اختیار این کتابخانه قرار گرفته است .
کتابخانه نابینایان یزد هم اکنون 591 نفر عضو فعال دارد و تعداد منابع بریل این کتابخانه نیز دو  هزار و 32 نسخه و منابع صوتی آن نیز هفت هزار عنوان است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده