تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۲۸۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
اسدی کرم:

اصلاح سیستم بانکی مقدمه تحقق شعار تولید واشتغال است

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اصلاح سیستم بانکی را مقدمه ایجاد اشتغال و افزایش تولید عنوان کرد و گفت: وضعیت موجود در بانک ها، سرمایه گذاری در کشور را دشوار می کند.
اصلاح سیستم بانکی مقدمه تحقق شعار تولید واشتغال است

علی اسدی کرم ، با اشاره به لزوم حمایت از تولید داخلی و اهتمام دولت برای ایجاد اشتغال گفت: در سال 96 که از سوی رهبرمعظم انقلاب با عنوان " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده است،از آنجایی که مسئله بیکاری یکی از مشکلات حاد کشور است ، باید مجموعه ارکان نظام تا جایی که می توانند تولید را رونق دهند تا رونق تولید مقدمه ایجاد اشتغال باشد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی افزود:درکمیسیون صنایع و معادن در بخش معدن به دنبال ایجاد اشتغال هستیم و ظرفیت بالایی در معادن کشور برای ایجاد اشتغال وجود و دارد و اگر بتوانیم هماهنگی خوبی را در بخش های مختلف معدن از جمله اکتشاف ایجاد کرده و در این بخش ها سرمایه گذاری شود،اشتغال به نحو احسن اتفاق می افتد.

وی خاطرنشان کرد:امیدواریم مجلس به صورت جدی با ایفای وظیفه نظارتی خود از دولت بخواهد که حمایت از تولید را درکشور جدی بگیرد؛چراکه درصورت تعامل مجلس و دولت قطعا اشتغال بهتری نسبت به سال های گذشته ایجاد خواهد شد.

اسدی کرم درخصوص مشکلات بانکی واحدهای تولیدی تصریح کرد:بانک ها نیاز به بازنگری جدی دارند و باید کارمزد و نرخ سود بانک ها قطعا اصلاح شود.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: با وضعیت فعلی بانک ها، سرمایه گذاری داخلی و خارجی دشوار است و اگر بدنبال حرکت کشور به سمت تولید و اشتغال هستیم سیستم بانکی باید اصلاح بشود و تا زمانی که این اتفاق رخ ندهد، مسیر تولید و اشتغال مسدود خواهد بود.

عناوین برگزیده