تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۵۶
بازدید: ۷۸۸
کد خبر: ۲۸۷۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ثبت رکورد تولید محصولات خودرویی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

منی متالز - شرکت ورق خودرو در فروردین ماه سال جاری موفق شد با ثبت رکورد تولید 13573 تن محصول خودرویی گام بلند دیگری در جهت نیل به اهداف استراتژیک خود بردارد.
ثبت رکورد تولید محصولات خودرویی در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، فردین علیمیرزایی - رئیس تولید شرکت ورق خودرو- دراین خصوص اظهارداشت: در نخستین ماه سال جاری کارکنان تلاشگر شرکت ورق خودرو درراستای اهداف استراتژیک خود و  با بهره گیری از ظرفیت های موجود توانستند در تولید ماهانه محصولات کیفی خودرویی رکورد جدیدی را ثبت نمایند و این موفقیت باهمکاری و تلاش کلیه همکاران در حوزه های صف، پشتیبانی و ستاد و در پی اجرای دقیق برنامه های عملیاتی و تأکید مدیریت عالی شرکت محقق گردیده است.

 


وی در ادامه اظهار امیدواری نمود که با اجرایی شدن طرح توسعه این مجموعه در سال جاری شاهد تکرار موفقیت های بیشتری خواهیم بود. ضمن اینکه کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری از جمله شاخص های بهبود مستمر است که در جهت دستیابی به افزایش تولید نامی و درآمد شرکت همواره مورد توجه مدیران ارشد بوده است.


وی در پایان از زحمات همکاران و مدیریت محترم عامل شرکت قدردانی و تأکید نمود: با تعامل مثبت با خودروسازان وحفظ مودت و همدلی موجود بین کارکنان این شرکت قادر خواهد بود هرچه سریعتر به رکوردهای جدید در برنامه ی تولید محصولات خودرویی دست یابد. 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده