تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۳۲۰۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در تماس‌های تلفنی با استاندار گلستان و دو وزیر صورت گرفت؛

دستور ویژه جهانگیری برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان حادثه انفجار معدن در آزادشهر

می متالز - معاون اول رییس جمهور بر ضرورت رسیدگی فوری به مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان تاکید کرد.
دستور ویژه جهانگیری برای رسیدگی به مصدومان و محبوسان حادثه انفجار معدن در آزادشهر

اسحاق جهانگیری عصر دیروز (چهارشنبه) پس از جلسه هیات دولت و اطلاع از حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ زمستان یورت در آزادشهر استان گلستان، در تماس تلفنی با استاندار گلستان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت و خواستار بررسی ابعاد مختلف و علل وقوع این حادثه قرار گرفت.

جهانگیری ضمن اعلام همدردی با حادثه دیدگان و خانواده های آنان، از استاندار گلستان خواست با فوریت و به صورت ویژه بستری و درمان کارگران و معدنکاران آسیب دیده را در دستور کار خود قرار دهند و همه ظرفیت ها و امکانات امدادی استان را برای یافتن کارگران محبوس شده به کار گیرند.


معاون اول رییس جمهور همچین در تماس تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از دکتر ربیعی نیز خواست مسائل درمانی کارگران معدن زمستان یورت و جبران خسارات وارد شده به آنان را با جدیت پیگیری کند.

جهانگیری از مراکز درمانی و نیروهای امدادی استان هم خواست به صورت ویژه به رسیدگی به حادثه دیدگان انفجار معدن زمستان یورت بپردازند و از هیچ اقدامی برای کمک کارگران عزیز فروگذار ننمایند.
گفتنی است صبح دیروز معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر واقع در جاده خوش ییلاق در مسیر آزادشهر به شاهرود دچار حریق و حادثه شد.

منبع: ایسنا
عناوین برگزیده