تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۲۳
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۳۳۳۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل مدیریت بحران گلستان اعلام کرد

استفاده از تجهیزات جدید امدادرسانی در تونل معدن یورت

می متالز - مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه تجهیزات جدید برای امدادرسانی در تونل معدن رسیده است، گفت: سعی ما بر ایمن‌سازی تونل معدن است و نمی‎توانیم بدون ایمن‎سازی وارد عمل شویم.
استفاده از تجهیزات جدید امدادرسانی در تونل معدن یورت

صادقعلی‎مقدم لحظات پیش در محل حادثه معدن یورت آزادشهر در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: عملیات امدادی به عمق یک‌هزار و 400 متری تونل رسیده است.

وی تصریح کرد: در این محل با ریزش شدید  تونل رو به رو هستیم و ضرورت دارد آن نقطه را ایمنی‎سازی کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه تجهیزات جدید برای امدادرسانی در تونل  معدن رسیده است، افزود: سعی ما بر ایمن‌سازی تونل معدن است و نمی‎توانیم بدون ایمن‎سازی وارد عمل شویم چرا که جان امدادگران به خطر می‎افتد.

مقدم افزود: با ایمن‎سازی پیش روی‎ را ادامه خواهیم داد و امید داریم ‎تا چند ساعت  آینده مرمت دیواره‎های تونل انجام شود.

وی بیان داشت: با بررسی‎هایی که به صورت انفرادی از بدنه دیوار تونل داشتیم امکان ریزش‎های بعدی وجود دارد و کارگاهی که در تونل وجود دارد از بالا به پایین مسدود شده و کار ما را در این مرحله با سختی رو به رو کرده است.

مدیر کل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه برای ما جان امدادرسان‎ها حائز اهمیت است، افزود: کار امدادرسانی شبانه‎روزی تا زمان رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت.

مقدم تاکید کرد: خوشبختانه در تراکم گازها در داخل تونل معدن با مشکل حاد رو به رو نیستیم  و به صورت منظم میزان تراکم گاز تونل سنجیده می‎شود.

منبع: تسنیم
عناوین برگزیده