تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۰۲
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۳۳۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خبر داد

ارسال تجهیزات جدید برای آواربرداری در معدن یورت آزادشهر/ در قسمت انتهایی تونل با مشکل مواجه هستیم

می متالز - مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: در قسمت انتهایی تونل معدن زمستانه یورت آزادشهر دچار مشکل شدیم، برای همین تجهیزات جدیدی برای آواربرداری در این تونل ارسال شد.
ارسال تجهیزات جدید برای آواربرداری در معدن یورت آزادشهر/ در قسمت انتهایی تونل با مشکل مواجه هستیم

صادق‌علی مقدم ظهر امروزاظهار کرد: عملیات امداد و نجات معدن‌کاران گرفتار در معدن زغال‌سنگ همچنان ادامه دارد، متأسفانه در قسمت انتهای تونل معدن زمستانه یورت آزادشهر دچار مشکل شدیم که نیاز به تجهیزات جدیدی پیدا کردیم که بلافاصله این تجهیزات برای آواربرداری تونل ارسال شد.

وی تصریح کرد: به علت انفجار شدید، سقف بالای این تونل به شدت ریزش کرد و دچار آسیب جدی شده است، به نوعی برخی قسمت‌های تونل را مجدداً بازسازی می‌کنیم تا بحث ایمن‌سازی این تونل کامل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است تا از تمام تمهیدات لازم استفاده کنیم، ابراز کرد: با توجه به اینکه در قسمت انتهایی تونل با مشکل مواجه شدیم به تجهیزات جدیدی نیاز پیدا کردیم که این تجهیزات امروز برای ما ارسال شد و ما آواربرداری را همچنان در این منطقه ادامه می‌دهیم.

مقدم افزود: با توجه به شرایط حساسی که در انتهای تونل داریم تمام تلاش ما بر این است که با فاجعه دوم روبه‌رو نشویم و امدادگران ما همانند معدن‌کارانی که در این تونل محبوس شدند گرفتار نشوند.

منبع: فارس
عناوین برگزیده