تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۳۴۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
با افزایش کیفیت انجام شد

تولید محصولات ویژه فولاد مبارکه برای خودروسازان

می متالز - رئیس واحد خطوط اسکین پاس و تمپرمیل نورد سرد فولاد مبارکه گفت: تحول کیفی محصول در خطوط نورد اسکین پاس و تمپرمیل در فروردین ماه سال جاری و بهبود کیفی سالانه محصولات سرد این شرکت در سال ۹۵ صورت گرفته است.
تولید محصولات ویژه فولاد مبارکه برای خودروسازان

عبدالرحیم صادقی اظهار کرد: تحول کیفی محصول در خطوط نورد اسکین پاس و تمپر میل در فروردین ماه سال جاری و بهبود کیفی سالانه محصولات سرد این شرکت در سال 95 صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان و بهبود عملکرد شرکت،کیفیت 98.87 درصدی در این واحد در سال 1395 به دست آمد که رکورد قبلی این واحد مربوط به سال 94 و به میزان 98.86 درصد بوده است.

رئیس واحد خطوط اسکین پاس و تمپرمیل نورد سرد فولاد مبارکه ضمن تأکید بر این که موفقیت‌ها با احتساب تولید محصولات ویژه است، افزود: تلاشگران این واحد همچنین توانستند در فروردین ماه سال 96، به رکورد کیفی ماهانه 99.57 درصد دست یابند.

صادقی در همین رابطه خاطرنشان کرد: کارکنان این واحد توانستند مقدار 105 هزار و 250 تن محصولات ویژه MB (جهت بدنه نمایان خودرو) در سال 95 را تولید کنند که تولید این میزان ورق ویژه نیز یک رکورد در تولید محصولاتی از این دست محسوب می‌شود.

رئیس واحد خطوط اسکین پاس و تمپرمیل نورد سرد فولاد مبارکه خطوط اسکین شماره 1 و 2 تمپر میل و قلع اندود را از بخش‌های اصلی زنجیره تولید محصولات سرد معرفی کرد و افزود: این خطوط نقش قابل ملاحظه­‌ای در کیفیت محصولات سرد و قلع اندود دارد.

وی در همین راستا بیان داشت: این افزایش کیفیت، مرهون اقدام صحیح و عملی کنترل فرآیند و دستورالعمل های کاری، انجام به موقع و صحیح تعمیرات و ارتباط مؤثر با خطوط هم­جوار نورد سرد است.

صادقی در پایان با قدردانی از کارکنان این واحد گفت:  افزایش آماده به کاری خط، کاهش توقفات اضطراری، ارتقای دانش فنی و توان کارکنان تولید، نظارت و کنترل مؤثر در تولید محصول بدون عیب، حمایت مدیریت ناحیه، همکاری گروه فنی تولید و تعمیرات نورد سرد و کنترل کیفی واحد برنامه ریزی نورد سرد و دیگر واحدهای درگیر از مهمترین عوامل اثرگذار در کسب این موفقیت بوده است.

منبع: فارس
عناوین برگزیده