تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۰۸
کد خبر: ۶۴۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیام تسلیت مهندس نعمت زاده به مناسبت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی

می متالز- وزیر صنعت، معدن و تجارت به مناسبت رحلت جانگداز یار دیرین انقلاب، امام و رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی پیام تسلیت صادر کرد.
پیام تسلیت مهندس نعمت زاده به مناسبت رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی

انا لله و انا الیه راجعون

با در یغ و افسوس فراوان درگذشت عالم ربانی ، فقیه عالیقدر حضرت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برای همه ارادتمندان آن مرد بزرگ مصیبتی سنگین و ضایعه ای جبران ناپذیر است.
آن بزرگوار که از برجستگان انقلابی و سیاسی معاصر جهان اسلام به شمار می رفتند ، زندگی سراسر ایثار خود را وقف اعتلای جامعه و امت اسلامی نمودند.
حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به گردن صنعت معدن و تجارت کشور مثل سایر بخش های اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی حقی بزرگ دارد و بدون شک لقب سردار سازندگی برازنده ایشان بوده و من وظیفه دارم  از تلاش های ایشان  در سالهای بعد از انقلاب  و حمایت هایی که تا امروز   از این حوزه بزرگ انجام دادند به نیکی یاد کنم.
اینجانب به نمایندگی از طرف همه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت تسلیت صمیمانه خود را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا له فدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، آیات عظام و علمای اعلام و تمامی اقشار جامعه ایران اسلامی تقدیم داشته و به ارادتمندان و به ویژه خاندان مکرم و ارجمند ایشان تعزیت عرض نموده و برای دیگر داغداران از خداوند متعال درخواست تسلا و برای روح مطهر آن بزرگوار رحمت و مغفرت الهی خواستارم.

محمدرضا نعمت زاده
وزیر صنعت،معدن و تجارت

عناوین برگزیده