تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۴۰۰
کد خبر: ۷۲۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

حضور سبز شرکت مس در یازدهمین همایش مدیریت سبز

می متالز - یازدهمین دوره همایش مدیریت سبز ایران و دهمین کنفرانس توانمندسازی منابع انسانی، به‌طور هم‌زمان با محوریت «منابع انسانی سبز، راهکاری نوین برای موفقیت پایدار» با حضور شرکت‌های صنعتی، معدنی و تجاری، 27 و 28‌ دی‌ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
حضور سبز شرکت مس در یازدهمین همایش مدیریت سبز

این کنفرانس با هدف ارتقای دانش منابع انسانی صنایع و شرکت‌های تولیدی و خدماتی کشور با رویکرد سبز برگزار می‌شود. منظور از شعار «رویکرد سبز» در این همایش، هم‌سویی و هم‌گرایی مسئولیت اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی است و برای دست‌یابی به چنین هم‌گرایی و هم‌سویی، نیازمند منابع انسانی‌ای هستیم که از توانمندی لازم برای ردیابی پیامد رفتار و عملکرد سازمانی خود نسبت به محیط‌زیست برخوردار باشند.
در همین راستا، انجمن مدیریت سبز ایران با همکاری بنیاد جهانی انرژی، جامعه مدیریت سبز اروپا و بنیاد توانمندسازی منابع انسانی ایران، این کنفرانس را با هدف تربیت نسلی در کشور برگزار می‌کند تا سازمان‌های تولیدی و خدماتی کشور بتوانند هزینه‌های خود را هم‌سو با آلودگی‌های زیست‌محیطی و ارتقای کیفیت، مدیریت کنند. درواقع، خروجی این کنفرانس، ایجاد ایده‌هایی در ذهن منابع انسانی است تا بتوانند در سه حوزه کاهش هزینه‌ها، کاهش آلودگی‌ها و ارتقای کیفیت، به سازمان خود کمک کنند.
براساس این گزارش، شاخص‌ها و رویکردهای توانمندسازی منابع انسانی با تمرکز بر محیط‌زیست، از مسئولیت‌پذیری زیست‌محیطی تا رویکرد سبز، تدوین برنامه‌های راهبردی منابع انسانی، تدوین برنامه‌های راهبردی منابع انسانی و خلاقیت و نوآوری سبز، از مهم‌ترین محورهای علمی همایش مدیریت سبز است.
گفتنی است؛ در این مراسم به سازمان‌های برتر سال 1395 در حوزه مدیریت انرژی، مدیریت سبز و بلوغ HSE جوایزی اهدا می‌شود. «شرکت ملی صنایع مس ایران» نیز در این همایش حضور خواهد داشت.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده