تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۸۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

انتخاب و معرفی دبیر رسته نوردکاران در بیست و سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد

می متالز - بیست و سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد صبح امروز 9 بهمن ماه ماه در محل انجمن برگزار شد.
انتخاب و معرفی دبیر رسته نوردکاران در بیست و سومین جلسه هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد

حمیدرضا طاهری زاده، نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با اشاره به انتخاب دبیر رسته نورد مقاطع طویل در این جلسه گفت: بر طبق اساسنامه آخرین مجمع انجمن هر رسته می تواند هیئت رئیسه و دبیر برای همان رسته انتخاب کند که البته تمامی این رسته ها و دبیران آنها زیر نظر هیئت مدیره انجمن و دبیر کل انجمن جناب آقای مهندس خلیفه سلطانی هستند.

وی در ابن باره اضافه کرد: در این جلسه آقای احمد دنیانور که سابقه چندین سال عضویت در هیئت رئیسه انجمن را دارد،  به سمت دبیر رسته نورد مقاطع طویل معرفی شد که ایشان بازرس انجمن نیز هستند و قرار است وظایف مشخص شده دبیری جلسات هم اندیشی تولیدکنندگان میلگرد و همچنین نبشی و ناودانی را عهده دار شوند.

طاهری زاده همچنین با اشاره به شیوه نامه رتبه بندی فولادی ها گفت: در این جلسه همچنین به بررسی نحوه اجرای شیوه نامه رتبه بندی تولیدکنندگان میلگرد، نبشی و ناودانی پرداختیم که مقرر شد در این راستا از اداره استاندارد و شرکت های مربوطه زیر مجموعه اداره استاندارد کمک گرفته شود و مهر تاییدیه هر شرکت تولیدکننده توسط اداره استاندارد زده شود.

طاهری زاده همچنین در رابطه با قیمت محصولات نوردکاران عنوان کرد: با توجه به تعطیلات بازار چین در هفته آینده، مقرر شد سیاست ثبات قیمتی اعمال شود.

عناوین برگزیده