تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۹۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
حسن کرباسچی اعلام کرد

ام ام ای رسما وارد طر ح های فلزات غیرآهنی شد/کمبود گندله بعد از راه اندازی سه طرح استانی فولاد/ ورود ایران در طرح فولاد پاکستان

می متالز - شرکت ام ام ای با قرار دادی با ایمیدرو برای بررسی فنی و اقتصادی یک طرح آلومینیومی برای اولین بار وارد طرحهای فلزات غیر آهنی شد.
ام ام ای رسما وارد طر ح های فلزات غیرآهنی شد/کمبود گندله بعد از راه اندازی سه طرح استانی فولاد/ ورود ایران در طرح فولاد پاکستان

شرکت ام ام ای با قرار دادی با ایمیدرو برای بررسی فنی و اقتصادی یک طرح آلومینیومی برای اولین بار وارد طرحهای فلزات غیر آهنی شد.
حسن کرباسچی مدیر عامل شرکت ام ام ای در ایران گفت:  شرکت ام ام ای به تازگی با عقد قرار دادی برای بررسی فنی و اقتصادی یک طرح آلومینیومی در کشور وارد طرحهای فلزات غیر آهنی شد.
مشاور طرحهای استانی فولاد افزود:  طرح فولاد شادگان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی با هدف تولید 800 هزار تن آهن اسفنجی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و طرحهای فولاد میانه و نی ریز هر کدام با 95 و 90 درصد پیشرفت فیزیکی به احتمال زیاد در اوایل سال آینده به طور رسمی راه اندازی می شود.
کرباسچی خاطر نشان کرد:چالش اصلی طرحهای استانی فولاد بعد از بهره برداری کمبود گندله است که این موضوع نشان می دهد که زنجیره تولید فولاد در کشور بطور کامل به توازن نرسیده و دارای ایراداتی است.حتی فولاد هرمزگان چندی پیش به دلیل کمبود گندله ظرفیت تولید فولاد را کاهش داده بود.
وی گفت: شرکت ام ام ای علی رغم برخورداری از ظرفیت های بالایی که در ساخت و راه اندازی طرحهای فولادی دارد هنوز از امکانات آن بطور کامل در داخل استفاده نمی شود در صورتیکه این شرکت با داشتن 20 دهه تجربه و دستیابی  به آخرین تکنولوژی های تولید فولاد می توانست نقش کلیدی تری در این صنعت داشته باشد.
کرباسچی خاطر نشان کرد:شرکت ام ام ای قرار مشاوره ای را با شرکت بی ام تی برای طرح بوکسیت گینه منعقد کرده  است.
وی گفت:شرکت ام ام ای خدمات متعددی را به شرکت های فولاد خوزستان، فولاد مبارکه و فولاد خوزستان در راستای بهبود خطوط تولید ارائه داده است بطوریکه هم اکنون می توانیم به عنوان بازوی قدرتمند شرکت های فولادی بزرگ و کوچک در بخش مشاوره،بررسی فنی و اقتصادی و نظارتی ایفای نقش کنیم.

کرباسچی در ادامه افزود:به تازگی شرکت ام ام ای قرار دادی را با یک شرکت فولادی در ایالت پنجاب پاکستان برای بررسی فنی و اقتصادی از معدن تا فولاد منعقد کرده است و در حال اجراست.
وی گفت:شرکت ام ام ای آمادگی دارد تا طرحهای زنجیره فولاد را از معدن تا محصول نهایی فولاد اجرایی کند.

منبع: معدن24
عناوین برگزیده