تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۱۰
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۹۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
وزیرکار:

راه اندازی کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی است

می متالز - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولید لوله های 24 و 100 اینچ در کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز ضمن تامین نیازهای این بخش، گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی برداشته شده است.
راه اندازی کارخانه اسپیرال در شرکت لوله سازی اهواز گامی بزرگ در راستای اقتصاد مقاومتی است

علی ربیعی صبح پنجشنبه در حاشیه افتتاح کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ابتدای کار دولت تدبیر و امید توجه به بخش کشاورزی و تامین آب مورد نیاز آن ها یکی از اولویت ها وسیاستهای دولت قرارگرفت وسعی شد با اقتصادی کردن آب نیازهای این بخش به خوبی تامین شود.
وی افزود: همچنین درخوزستان و بسیاری از استان های دیگر برنامه های مختلفی در بحث انتقال آب، آبیاری های قطره ای و زهکشی ها صورت گرفته است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: کارخانه اسپیرال در دو صنعت نفت و آب کاربرد دارد و برای نخستین بار لوله های 24 و 100 اینچ در این کارخانه تولید شده و ما را از واردات بی نیاز می کند.
وی بیان کرد: برخی از لوله های صنعت حفاری نیز که تاکنون وارد کشور می شد دیگر در این کارخانه تولید می شود و در راستای اقتصاد مقاومتی گام بزرگی محسوب می شود.
ربیعی تصریح کرد: این کارخانه 261 شغل را از همان ابتدا ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در بهبود وضعیت اشتغال این استان دارد.
وی اظهار کرد: هزینه ابتدایی راه اندازی این کارخانه یک هزار و 200 میلیارد ریال بوده و تاکنون باتوجه به پروژه هایی که در دست انجام است 110 میلیون تن سفارش کار برای تولید گرفته شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با راه اندازی این کارخانه اسپیرال ضمن کمک شایان به تولید داخل ،از خروج ارز نیز از کشور جلوگیری شده است.
وی بیان کرد: امید است با گسترش مشاغل جانبی این کارخانه تعداد بیشتری از نیروهای این استان مشغول بکار شوند.
علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح پنجشنبه به همراه استاندار خوزستان و جمعی از نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح کارخانه اسپیرال شرکت لوله سازی اهواز حضور یافت و در بازدید از این کارخانه با تعدادی از کارگران این شرکت گفت و گو کرده و مسائل و مشکلات آن ها را جویا شد.

عناوین برگزیده