تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۳۶
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۱۰۰۳۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
روز گذشته در بورس کالا؛

۳۱ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

می متالز - معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۱ هزار و ۳۲۶ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۵ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال منعقد کردند.
۳۱ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

به گزارش می متالز، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال یک هزار و ۷۳ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت ۲.۵۶ درصدی به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. در سررسیدهای اردیبهشت ماه ۹۷ و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۱۵۱ و ۶۰۰ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با افت ۲.۹۸ درصدی به یک میلیون ۵۲۲ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با افت ۲.۷۶ درصدی به یک میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور ۵ هزارو ۲۱۵ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۲۴ هزار و ۲۷۸ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده ۲.۱۲ درصد افت یافت و یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۴۷ هزار تومانی با ۲.۱۵ درصد افت بر تابلوی معاملات بودند.

عناوین برگزیده