تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۵۵
بازدید: ۱۰۱۵
کد خبر: ۱۰۰۷۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید استاندار یزد از مجموعه فولادسازی و نیروگاه بخار سرو مجتمع صنعتی چادرملو

می متالز - استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مسئولان استان از مجموعه صنعتی چادرملو در شهرستان اردکان بازدید کردند.
بازدید استاندار یزد از مجموعه فولادسازی و نیروگاه بخار سرو مجتمع صنعتی چادرملو

به گزارش می متالز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روز شنبه ۷ بهمن ماه ۹۶ استاندار یزد، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، سرپرست اداره کل حوزه استاندار، فرماندار اردکان و جمعی از مدیران استاندار مجتمع صنعتی چادرملو در اردکان بازدید کردند.
استاندار در حاشیه این بازدید به واحد مرکزی خبر گفت: در حوزه توسعه فولاد در همه بخش ها پیشرفت نسبتا خوبی داشتیم و لازم است تا از نزدیک با مسائل مرتبط با این حوزه آشنا شویم.
«محمود زمانی قمی» افزود: بازدیدی که از مجموعه فولاد چادرملو در اردکان داشتیم تمامی استانداردهای لازم رعایت شده بود که مدیریت موفق در همه بخشهای این واحد کاملا چشمگیر بود.
وی در خصوص نیروگاه سیکل ترکیبی در اردکان هم گفت: از فولادسازی چادرملو و واحد بخار نیروگاه سرو چادرملو بازدید کردیم که قرار است بزودی در دهه فجر به دست یکی از شخصیت های کشوری در سفر به استان یزد به بهره برداری برسد.
استاندار افزود: نکته ای که امروز واقعا مشهود بود اینکه چیزی به نام آلایندگی را لااقل در یک ساعت و اندی که از این جا بازدید داشتم ندیدم.
وی از همه سمن ها و تشکل های محیط زیستی نیز دعوت کرد تا ضمن بازدید از این واحد با مسئولان آن گفتگو کنند تا هرکجا استانداردها مورد خدشه واقع می شود بلافاصله اصلاحات انجام شود البته معتقدم که تا به الان خوب کار شده است.

عناوین برگزیده