تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۳۹
بازدید: ۴۵۶
کد خبر: ۱۰۱۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران از شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزجنوب بازدید کردند

می متالز - شرکت آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب به‌عنوان بزرگترین مجتمع تولید آلومینیوم بخش خصوصی کشور در جهت دستیابی به راهکارها و همکاری‌ها، در زمینه آموزش و پژوهش میزبان گروهی متشکل از اساتید و دست‌اندرکاران دانشگاه علم و صنعت تهران بود.
اساتید دانشگاه علم و صنعت ایران از شرکت آلومینیوم المهدی و هرمزجنوب بازدید کردند

به گزارش می متالز، آلومینیوم المهدی با اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود از جمله توسعه‌ی دانشگاه علمی کاربردی و جذب دانشجو در رشته‌های مختلف و مرتبط با صنعت به‌ویژه تولید آلومینیوم و تکیه بر توان داخلی و کارکنان متخصص و متعهد خود توانسته است با دستیابی به دانش کاربردی و بومی‌سازی قطعات مورد نیاز، افزایش راندمان، کاهش مصرف انرژی و بهبود کیفیت تولید، صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌ها و از هدر رفت توان ملی جلوگیری کند.

محمد نصوری در این بازدید ضمن خوش‌آمد گویی به میهمانان و اساتید دانشگاه ابراز امیدواری کرد ارتباط و همکاری میان دانشگاه و صنعت می‌تواند به شکوفایی اقتصاد و دستیابی به دانش کاربردی با تکیه‌بر توان داخلی منجر گردد و در شرایط اقتصاد مقاومتی این همکاری و تبادل اطلاعات می‌تواند موجب اشتراک دستاوردهای علمی و تجربی گردد.

وی عنوان کردند شرکت‌های صنعتی بزرگ از جمله آلومینیوم المهدی می‌تواند بستر مناسبی برای تحقیق و پژوهش و فعالیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های معتبر از جمله علم و صنعت ایران باشد.

مدیرعامل آلومینیوم المهدی ارتباط و همکاری میان دانشگاه و صنعت را موجب رونق اقتصادی و اشتغال زایی دانستند.

گفتنی است، در این بازدید اساتید دانشگاه علم و صنعت از بخش‌های مختلف آلومینیوم المهدی و هرمز جنوب بازدید کردند و از نزدیک با فرایند تولید شمش آلومینیوم آشنا شدند.

عناوین برگزیده