تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۲:۰۱
بازدید: ۹۶۷
کد خبر: ۲۲۹۷

اعلام راهبردهای جدید سازمان مدیریت صنعتی

می متالز - چابکی سازمانی، نوآوری و توسعه بازار راهبردهای سال 1396 سازمان مدیریت صنعتی کشور است.
اعلام راهبردهای جدید سازمان مدیریت صنعتی

دکتر محمدعلی محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با اعلام این مطلب گفت: یکی از راهبردها در سازمان، بحث «چابکی سازمانی» به‌ویژه در قبال ذی‌نفعان بیرونی و حذف زمان‌های غیرمفیدی است که باعث خواب کار و عدم پاسخگویی به‌موقع به ذی‌نفعان بیرونی و داخلی در سازمان و افت عملکرد می‌شود. به گزارش روابط‌عمومی سازمان مدیریت صنعتی وی تاکید کرد: اولویت دیگر، بحث «توسعه بازار» است و بی‌تردید نیاز داریم برای ارائه خدمات بیشتر و توسعه فعالیت‌ها و کسب درآمد بیشتر، به سوی بازارها و مشتریان جدید حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان، اولویت دیگر سال 96 را بحث «نوآوری» دانست و اظهار کرد: توقعات جامعه روز به روز بالاتر می‌رود و هرموفقیتی که کسب کنیم، در توقعات مشتریان تاثیرگذار است و هر قدر سطح کیفیت و خدمات را بالا ببریم، بی‌تردید انتظار مشتریان بیشتر می‌شود و این مسابقه کیفیت، سرعت و نوآوری در ارائه خدمات مسابقه‌ای بی‌پایان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بحث توسعه خدمات مشاوره‌ای حرفه‌ای و آموزش‌های فنی، تخصصی و حرفه‌ای از رویکردهای مهم امسال است و علت آن انتظار جامعه از سازمان است، خصوصا وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران که ذی‌نفعان اصلی سازمان هستند و هیچ‌گاه انتظاری که از سازمان دارند از دیگر مراکز مشابه آموزشی و دانشگاه‌ها یا مراکز مشاوره کوچک ندارند، بنابراین باید تامین‌کننده توقعات جامعه و نیازهای آنها باشیم. وی درباره خدمات مشاوره مدیریت در سازمان گفت: مدیران سازمان‌ها امروزه انتظار دارند مشاور در کنارشان باشد و با کمک وی مسائل را حل کنند و با روش‌های قدیم دیگر نمی‌توان به این مهم پرداخت.

عناوین برگزیده