تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۱۳۳۵
کد خبر: ۲۹۲۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پنجمین کنگره جهانی احیاء مستقیم و گندله در دبی برگزار شد

می متالز - این رویداد در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت 1396 در هتل پارک حیات، دبی - امارات متحده عربی برگزار شد.
پنجمین کنگره جهانی احیاء مستقیم و گندله در دبی برگزار شد

به گزارش می متالز، در این رویداد شرکت هایی از ایران و جهان حضور داشته و سخنرانان به مسائل روز فناوری DRI (احیاء مستقیم و آهن اسفنجی) و بازار سنگ آهن و گندله در منطقه و جهان پرداختند. شرکت هایی نیز از حوزه های آهن، فولاد، سنگ آهن، گندله و صنایع وابسته در این نشست به تبادل نظر پرداختند. در این گردهمایی نمایندگانی از شرکت های: اتوتک فنلاند، آهن و فولاد ارفع، صنایع آهن و فولاد مجتمع معدنی بافق، دانیلی سنترو، فولاد امارات، فولاد عز مصر، معدنی و صنعتی گل گهر، هچ کانادا، سنگ آهن مرکزی ایران، ایریتک، انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، ایتریتک، فولاد خوزستان، کوبه استیل ژاپن، معیار صنعت (میدکو)، میدرکس، تنوا ایتالیا، میتسوبیشی ژاپن، میتسوئی ژاپن، MMTE، پریمتالز اتریش، فولاد قطر، مجتمع جهان فولاد سیرجان، فولاد شادگان، کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و واله برزیل و ... حضور داشتند.

در این رویداد پنلی نیز در روز دوم به موضوع ایران اختصاص داشت که در آن بهرام شکوری (رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران)، کیوان جعفری طهرانی (رئیس امور بین‌الملل انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران)، محمدرضا نیکوسخن (معاون بازرگانی ایریتک)، حسین اطمینان (مدیر بازرگانی گل گهر) و شفیع شفیعیان (مشاور مدیرعامل شرکت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران) به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند. 

بعد از مشاهده عکس های زیر فایل های ارائه مربوط به جناب آقای دکتر کیوان جعفری طهرانی و جناب آقای دکتر بهرام شکوری قابل دانلود و ملاحظه می باشد.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده