تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۳۵
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۹۴۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حسن پور بیگلری:

مسکن نیازمند ایجاد تکانه هایی برای رونق در بازار/تکمیل مسکن مهر مولفه ایجاد تحرک در بخش مسکن

می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسکن نیازمند ایجاد تکانه هایی برای ایجاد رونق در بازار است، گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر می تواند رونق بازار مسکن را احیا کند.
مسکن نیازمند ایجاد تکانه هایی برای رونق در بازار/تکمیل مسکن مهر مولفه ایجاد تحرک در بخش مسکن

شهباز حسن پور بیگلری با تاکید بر اینکه بازار مسکن نیازمند ایجاد تکانه هایی برای تحرک است، گفت: تکمیل واحدهای مسکن مهر یکی از راهکارهایی است که می تواند بازار مسکن را با رونق مواجه کند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه نوسانات بازار مسکن ، تحت تاثیر ساختار کلان اقتصادی کشور از مدل خاصی پیروی می کند، افزود: پی بردن به عوامل تاثیر گذار در این بازار می تواند به پیش بینی رفتارها و در نتیجه ایجاد شرایط آرمانی در آن کمک کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه اهتمام به تکمیل مسکن مهر تا پایان سال جاری می تواند تاثیرات مثبتی بر شاخص های کلی اقتصاد داشته باشد ؛ زیرا با تحرک در بازار مسکن ، بسیاری از مشاغل نیز درگیر شده و احیای بسیاری از شغل ها را شاهد خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با اشاره به وضعیت پروژه مسکن مهر در حوزه انتخابیه اش، گفت: چهل وپنج هزار واحد مسکن مهر در این حوزه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و با توجه به تلاش دولت به زودی سایر واحدهای مسکن مهر در سراسر کشور نیز افتتاح خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه سرمایه گذاری مردم در واحدهای مسکن مهر از حجم نقدینگی در کشور کاسته است، افزود: دولت آتی باید طرح دیگری در بخش مسکن برای خانه دار شدن مردم به ویژه اقشار کم درآمد و متوسط جامعه ارایه کند تا به این ترتیب نقدینگی جامعه در جای درست خود هزینه شود.

عناوین برگزیده