تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۳۱
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۳۰۹۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

محصولات جدید ام ام ک برای خودرو سازان انگلیس

می متالز - شرکت آهن و فولاد مگنیتوگورسک کاتالوگ جدید آهن آلات جهت صنایع خودرو سازی ارائه داده است.
محصولات جدید ام ام ک برای خودرو سازان انگلیس

این کاتالوگ جدید که مربوط به قطعات خودرو است به اتومبیل سازان این اجازه را می دهد تا کیفیت فولاد مورد نیاز خود را بر اساس کاربرد محصول انتخاب کنند. این کاتالوگ شامل عکس قطعات فلزی مختلف و کاربری آنها روی اتومبیل واقعی است ضمن اینکه اطلاعات و کیفیت مورد نیاز آن محصول نیز در صفحه مربوطه ذکر شده است. این کاتالوگ شامل 29 قطعه اتومبیل و اطلاعات مربوطه می باشد.

کاتالوگ مورد نظر با همکاری متخصصان ام ام ک و مصرف کنندگان این کالاها طرح ریزی شده است که شامل اطلاعات جامع در یک فرمت مناسب و قابل درک است که تامین کننده نیاز مصرف کننده است. این کاتالوگ برای بهره برداری طراحان، مهندسان، تولیدکنندگان و کارکنان صنایع اتومبیل سازی است تا محصولات فولادی مورد نیاز در صنایع خودرو سازی را آگاهانه انتخاب کنند.

به تازگی ام ام ک کاتالوگی از محصولات تولیدی کارخانه های خودرو سازی منتشر کرده که بر اساس نوع و درجه فولاد دسته بندی شده اند. به این ترتیب مصرف کنندگان قادر خواهند بود اطلاعات مبوط به ترکیبات شیمیایی، مشخصات فیزیکی، سایز، ضخامت و سایر مشخصات کالای فولادی مورد نظر خود را مشاهده کنند.

ام ام ک بزرگترین شرکت فولادی روسیه و جزو بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در دنیاست که از احیاء سنگ آهن تا تولید محصولات نهایی فولادی مختلف و با کیفیت بالا را انجام می دهد. این شرکت در سال گذشته 12.5 میلیون تن فولاد خام و 11.6میلیون تن محصولات فولادی تولید کرد.

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده