تاریخ: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۵۶
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۳۱۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور نعمت زاده؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه صنعتی و تولیدی

می متالز - وزیر صنعت ، معدن و تجارت امروز طی سفر به استان البرز واحد صنعتی تولیدی خدماتی پارس فولاد جم سما (دنیلی) را افتتاح و کلنگ احداث شهرک صنعتی نجم آباد را به زمین می زند
افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه صنعتی و تولیدی

شرکت پارس فولاد جم سما( دانیلی) در زمینی به مساحت 140 هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد بنا گردیده که 35000 متر مربع به کارخانه تولید و مونتاژ محصولات و 2 هزار  متر مربع نیز به ساختمان فنی و اداری تخصیص یافته است.

  هدف از این سرمایه گزاری بهبود توان رقابتی تولید کنندگان ایرانی در زمینه محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی از طریق ارائه خدمات بهینه و تولید کالاهای داخلی مطابق با کیفیت جهانی گروه دنیلی می باشد.

محصولات اصلی این شرکت تولید کوره ذوب القایی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ، کوره ذوب قوس الکتریکی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ، کوره پخت آهک با ظرفیت سالانه یک دستگاه ، کوره عملیات حرارتی خلا با ظرفیت سالانه 2 دستگاه و کوره عملیات حرارتی معمولی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ذکر شده است.

لازم به ذکر است شرکت دنیلی ایتالیا یکی از شرکت های تولید قطعات و ماشین آلات کارخانجات قطعات فولادی است و در برخی کارخانه های فولادسازی در کشور توانسته دربخش فنی و ساخت ماشین آلات فعالیت کند.

گفتنی است: این شرکت ایتالیایی تا کنون حدود 16 کارخانه فولادسازی در قاره آسیا راه اندازی کرده که با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی اشتهارد به فرودگاه بین المللی و باربری پیام کرج، این شهرک را برای احداث کارخانه قطعات فولادی مناسب دانسته است.

همچنین در این سفر یک روزه به استان البرز ، مهندس نعمت زاده  کلنگ آغاز عملیات اجرایی شهرک نجم اباد را  به زمین می زند

عناوین برگزیده