تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۳۰
بازدید: ۵۲۹
کد خبر: ۳۱۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری:

مشارکت صنعت و دانشگاه در همایش بین المللی متالورژی

می متالز - رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان چهار محال و بختیاری در نشست هم اندیشی دانشگاه و صنعت گفت: همایش بین المللی متالورژی به صورت مشارکتی شهریور ماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
مشارکت صنعت و دانشگاه در همایش بین المللی متالورژی

سید نعیم امامی افزود: همایش بین المللی متالورژی با مشارکت  واحد های فولادی و صنایع فلزی استان و سازمان صنعت،معدن و تجارت  و دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
وی گفت: همچنین بهار امسال سمینار بزرگ ارتباط دالنشگاه و صنعت هم برگزار خواهد شد.
محمد فرامرزی معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد گفت: صنعت در دنیا ناگزیر به تولید فنآوری های است که در آن رقابت وجود دارد و دانشگاه در زمینه پژوهش و تحقیق می تواند به صنایع کمک شایانی کند.
معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد در ادامه  برای در اختیار قرار دادن توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه به صنعت استان اعلام آمادگی کرد و با برشمردن همایش های آتی دانشگاه شهرکرد در زمینه صنعت گفت: صنایع بزرگ هر استان حامیان خوبی برای برگزاری همایش ها و تحقیق و توسعه در دانشگاه می باشند و از این رو انتظار بیشتری ازصنایع برای تعمیق پیوند خود با دانشگاه وجود دارد.
در این دیدار نعیم امامی رییس سازمان صنعت ، معدن  و تجارت استان  چهارمحال و بختیاری نیز با برشمردن توانایی ها و پتانسیل صنایع استان طی سخنانی گفت: ما بایدبه سمت برند سازی صنایع حرکت کنیم و این برند سازی باید در سطح دانشگاه صورت گیرد.
  وی در ادامه گفت: پوست اندازی صنایع یک امر طبیعی است چرا که تکنولوژی جدید باید جایگزین تکنولوژی قدیم شود و در این جایگزین سازی نقش دانشگاه در توسعه تکنولوژی موثر است. وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا صنایع با تعمیق ارتباط خود با دانشگاه از ایده های جدید برای توسعه واحد های خود بهره گیرند و صنعت در راه توسعه، نشر و آگاهی خود با دانشگاه همراه و هم قدم شود.

عناوین برگزیده