تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۴۶۱
کد خبر: ۳۴۲۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مصدومان حادثه انفجار معدن به تهران منتقل نمی‌شوند/ ترخیص 2 کارگر بستری در آی سی یو طی 2 روز آینده

می متالز - معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای انتقال مصدومان حادثه انفجار معدن زمستان یورت به تهران برنامه‌ای نداریم.
مصدومان حادثه انفجار معدن به تهران منتقل نمی‌شوند/ ترخیص 2 کارگر بستری در آی سی یو طی 2 روز آینده

سید محمد هادی ایازی  گفت: مصدومان حادثه انفجار معدن آزاد شهر در سه بیمارستان تحت درمان بوده و خوشبختانه روند ارائه درمان از سوی مسئولان بیمارستان قابل قبول است.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از ۳ بیمارستان استان گلستان که مصدومان حادثه در آن بستری هستند داشتم، مشخص شد که وضعیت تمام بیماران رو به بهبود بوده و ۲ کارگری که در آی سی یو بستری هستند نیز طی دو روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شوند.

معاون اجتماعی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پس از وقوع حادثه در معدن آزاد شهر تیم بحران به سرعت در شهرستان شکل گرفت اظهارکرد: ۱۰ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و ۲۰ تیم امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر و اقدامات درمانی خود را آغاز کردند.

ایازی با اشاره به انتقال مصدومان حادثه به ۳ بیمارستان آزادشهر، مطهری و تامین اجتماعی تصریح کرد: با حضور پزشکان متخصص و تیم‌های امدادی به سرعت فرآیند درمان مصدومان آغاز و در ادامه برخی از آن‌ها بستری و تعدادی نیز به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیماران بستری شده جهت فرآیند به تهران انتقال پیدا خواهند کرد یا خیر؟، گفت: به هیچ وجه نیازی به این کار نیست چرا که تمام شرایط برای ارائه خدمات درمانی به بیماران حادثه دیده وجود دارد.

عناوین برگزیده