تاریخ: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۶
بازدید: ۳۷۶
کد خبر: ۳۶۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

حضور ۲۰۰شرکت از ۱۸ کشور صنعتی جهان در دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزی تهران

می متالز - دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری تهران MBIran2017 با مشارکت شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان ( مسه اشتوتگارت) و بیش از ۲۰۰ شرکت از ۱۸ کشور صنعتی جهان در تهران برگزار می شود.
حضور ۲۰۰شرکت از ۱۸ کشور صنعتی جهان در دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزی تهران

در نشست خبری که به مناسبت  برگزاری این نمایشگاه برگزار شد ،  فرداد دلیری معاون و عضو هیات مدیره سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: ایدرو و شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان (مسه اشتوتگارت) اخیرا تفاهم نامه ای برای همکاری در برگزاری AMBIran2017 امضا کرده اند که در آن از ایدرو به عنوان شریک استراتژیک نام برده شده است.

وی بیان داشت: بی صبرانه منتظر ایفای نقشی موثر در موفقیت این رویداد هستیم که در ۲ هفته آینده در تهران برگزار می شود.

در این نشست ، برنارد مولر نائب رئیس مسه اشتوتگارت گفت : نمایشگاه AMBIran2017 فقط در مدت یک سال موفق شده نسبت به دوره نخست، تعداد شرکت کنندگان خود را ۲ برابر و فضای نمایشگاهی را سه برابر کند.

مولر ابراز امیدواری کرد بیش از ۶ هزار نفر از متخصصان صنعت از بخش های خودروسازی، تامین قطعات، ابزارسازی، قالب سازی و صنعت مهندسی مکانیک از این نمایشگاه دیدن کنند.

گرهارد هاین مدیر بخش بازرگانی و آمار اتحادیه سازندگان ماشین های تولید ابزار آلمان نیز در این نشست بیان کرد: سال گذشته، این صنعت در آلمان تولیدی به ارزش بیش از ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون یورو در ماشین آلات و تجهیزات ابزار دقیق داشت.

وی افزود: از ابتدای سال ۲۰۱۶ بویژه در بخش های نفت و گاز، خودروسازی، فولاد و فناوری پزشکی شاهد تقاضای قابل توجهی برای ماشین ابزار از ایران بودیم.

هاین اظهار داشت : آلمان بخش بزرگی از این تقاضا به ارزش ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو را تامین کرد که رشدی ۶۳ درصدی در مقایسه با سال ۲۰۱۵ داشت.

نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و صنایع فلزکاری AMBIran2017 در روزهای دوم تا پنجم خردادماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۷  در محل نمایشگاه شهر آفتاب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

عناوین برگزیده