تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۳۸
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۳۸۲۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

نمونه کامل محور لکوموتیو در مجتمع فولاد اسفراین ساخته شد

می متالز - اولین نمونه کامل محور لکوموتیو از نوع GM ساخته شده در مجتمع فولاد اسفراین از شرکت های تابعه ایدرو در نمایشگاه صنایع ریلی به نمایش در‌آمد.
نمونه کامل محور لکوموتیو در مجتمع فولاد اسفراین ساخته شد

مهندس اشراقی رئیس مهندسی فروش مجتمع فولاد اسفراین با اعلام این مطلب گفت: بعد از عقد قرارداد با شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، و انجام کار تحقیقاتی توانستیم نمونه اولیه و کامل محور لکوموتیو از نوع GM را بسازیم و امید است بعد از تست میدانی و سیر، تولید انبوه آنرا آغاز کنیم.
مهندس اشراقی با اشاره به تولید آزمایشی چرخ مونوبولوک در این مجتمع گفت: با توجه به ظرفیت بالای نیروی پرس و ظرفیت آلیاژسازی، این چرخ را براساس استاتداردهای ENو UIC که استانداردهای بین لمللی محسوب می شوند، توانستیم نمونه آزمایشی آنرا تولید و در معرض بازدید در نمایشگاه صنایع ریلی قرار دهیم.
مهندس اشراقی افزود: تولید بیلت اولیه جهت تولید ریل ملی را با کمک شرکت ذوب آهن اصفهان مطابق استانداردهای بین المللی تولید کرده و امیدواریم این ریل ملی را باکمک آلیاژهای اسفراین، تست نمایند. وی گفت: با توجه به امکانات و کیفیت ذوب موجود، قرار شد ذوب آزمایشی انجام شود و خروجی کار را جهت تولید ریل ملی، مورد آزمایش قرار دهیم.

عناوین برگزیده