تاریخ: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۳۷
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۳۸۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
شکوری:

دولت دوازدهم به بخش معدن توجه ویژه داشته باشد

می متالز - رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران در جلسه این کمیسیون بیان کرد: دولت در کنار کنترل متغیرهای اقتصادی به کسب و کار رونق بخشد و توجهی بیش از گذشته به بخش معدن داشته باشد.
دولت دوازدهم به بخش معدن توجه ویژه داشته باشد

بهرام شکوری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این کمیسیون، اظهار کرد: نشست‌های تخصصی متفاوتی در کمیسیون برگزار شد که می‌توان از میان ان به نشست تخصصی آب اشاره کرد. در این نشست که با حضور مسئولانی از وزارت نیرو برگزار شد، میزان مصرف آب در بخش معدن بررسی شد تا میزان واقعی آب مصرف شده در این بخش محاسبه شود.
وی ادامه داد: اقدام خوب دیگر تشکیل انجمن مس ایران بود. پیش‌تر ضرورتی برای تشکیل این انجمن دیده نمی‌شد اما خوشبختانه امروز با توجه به حضور دیگر واحدهای تولیدی در کنار تولید مس سرچشمه ضرورت ایجاد این انجمن احساس شد.
به گفته وی، اتاق بازرگانی ایران کارگروه حمایت از تولید را با حضور نمایندگانی از کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.
داریوش اسماعیلی و ولی ملکی از نمایندگان کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هستند که در این کارگروه حضور دارند.
شکوری تصریح کرد: فعالیت این کارگروه می‌تواند بسیار موثر باشد.
رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران با اشاره به پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم در کنار کنترل متغیرهای اقتصادی، رونق را به کسب‌وکار برگردد.
به گفته وی، دولت دوازدهم باید توجه ویژه به بخش معدن داشته باشد تا به نتایج خوبی در این بخش دست پیدا کنیم.

عناوین برگزیده