تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۱
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۳۹۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در سمینار معرفی ایدرو و سرمایه گذاری خارجی در نمایشگاه AMB IRAN 2017 مطرح شد :

اعلام آمادگی ایدرو در جذب سرمایه گذاری های خارجی وهدایت سرمایه گذاران داخلی در زمینه های صنایع بزرگ

می متالز - معاون توسعه سرمایه گذاری ایدرو گفت : امیدوارم نتایج نمایشگاه AMB IRAN 2017 منجر به همکاری هایی زیادی بین شرکت های ایرانی و اروپایی به ویژه آلمانی و ایتالیایی شود.
اعلام آمادگی ایدرو در جذب سرمایه گذاری های خارجی وهدایت سرمایه گذاران داخلی در زمینه های صنایع بزرگ

معاون توسعه سرمایه گذاری ایدرو با اشاره به فعالیتهای ایدرو در زمینه خودرو ، نفت ، پتروشیمی ومگا پروژه های داخلی گفت : زمینه های بزرگ و سودمندی در صنایع داخلی وجود دارد  که علاقمندان و سرمایه گذاران بین المللی می توانند با همکاری با ایدرو در آن فعالیت کنند.

فرداد دلیری با اشاره به ظرفیت های موجود در نوسازی صنایع ، قطعه سازی ، خودرو و صنایع مربوط به تجهیزات نفت گفت : این نمایشگاه می تواند محلی باشد برای معرفی نیاز های داخلی و فرصتهای همکاری مشترک بین شرکتهای ایرانی و آلمانی و ایتالیایی که در نمایشگاه AMB IRAN 2017  حضور دارند.

دلیری در ادامه افزود : ایدرو علاوه بر مشارکت در پروژه های بزرگ حوزه نفت و گاز ، به فکر ساخت تجهیزات این حوزه هست . ما امیدواریم قرادادهای جدید نفتی در سه ماه اینده با شرکت بزرگ دنیا امضا شود و پیش بینی این است که ۵٠ میلیارا دلار  قرارداد در سال ٢٠١٨ میلادی وارد مراحل إجرائی شود. نیاز عظیم به تجهیزات و خدمات در پروژه ها است و این موضوع ایدرو را به فکر سرمایه گذاری در ساخت این تجهیزات واداشته است و ایدرو بخش خصوصی خارجی را به مشارکت در حوزه ها دعوت می کند

معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی ایدرو در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه AMB IRAN 2017  یکی از نمایشگاه های منحصر به فرد است تصریح کرد : سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان شریک استراتژیک  با این نمایشگاه همکاری کرد و امیدوارم نتایج این نمایشگاه منجر به همکاری هایی زیادی بین شرکت های ایرانی و اروپایی به ویژه آلمانی و ایتالیایی شود.

نمایشگاه AMB IRAN 2017 پس از ۴ روز فعالیت در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران به کار خود پایان داد.

عناوین برگزیده