تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۲:۲۲
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۳۹۰۳
سرویس خبر : انرژی
معظمی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران فازهای 17 و 18 پارس جنوبی :

« ما می توانیم » را در پارس جنوبی به منصه ظهور رساندیم

می متالز - رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت:مشکل امروز مدیران ما عدم جسارت در تصمیم گیری هاست .
« ما می توانیم » را در پارس جنوبی به منصه ظهور رساندیم

منصور معظمی در آیین تجلیل از دست اندرکاران فازهای ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی در مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی، تصریح کرد: هرچند با تحریم های ظالمانه روبرو شدیم، اما در فازهای پارس جنوبی و ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس کاری کردیم کارستان؛ باید دست همه آنانی که تلاش کردند را فشرد و از همه آنان قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: افتخار اجرای این پروژه های کلان نه متعلق به دولت ها، بلکه از آن نظام اسلامی است و ما این توفیق را داشتیم که فازهای پارس جنوبی و پروژه های صنعت نفت را با وجود تحریم ها و محدودیت ها راه اندازی کنیم.

رئیس هیات عامل ایدرو تاکید کرد: مشکل اصلی کار بیش از آنکه مسائل مالی و فاینانس باشد، مدیریتی است؛ اگر قرارداد این پروژه ها منعقد نمی شد امروز درآمدی از این محل نداشتیم.

وی اضافه کرد: ما این توفیق را داشتیم که پروژه های کلان صنعت نفت را علی رغم تحریم ها راه بیندازیم و مهم این است که ساختیم و امروز با کمال افتخار می گوییم سهم تولید ما در پارس جنوبی از کشور همسایه مان بیشتر شده است.

معظمی با اشاره به اشتغال به عنوان خواسته اصلی مردم در انتخابات از کاندیداهای ریاست جمهوری، تصریح کرد: باید ترس و محافظه کاری را کنار گذاشته و با شجاعت قراردادهای جدید منعقد کنیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه دستگاه های نظارتی کشور قدرت ریسک پذیری و شجاعت تصمیم گیری را از مدیران ما گرفته اند و این مساله از تحریم ها بدتر است.

در مراسمی همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر از دست اندرکاران فازهای ۱۷ و ۱۸پارس جنوبی تجلیل به عمل آمد

عناوین برگزیده