تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۶۳۸
کد خبر: ۳۹۶۸
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

مُد در صنعت سنگ طی سال 2017 به کدام سو می رود؟

می متالز - مُد در طراحی دکوراسیون ساختمان همانند دیگر صنایع به مرور زمان تغییر می کند و گروه دیجی سنگ بر خود لازم میداند که جهت اطلاع مخاطبین سایت خود از آخرین سلیقه های روز دنیا اقدام به ارائه گزارشی جامع از محتمل ترین پیش بینی های مُد سنگ در سال 2017 نماید.
مُد در صنعت سنگ طی سال 2017 به کدام سو می رود؟

به طور مثال میتوان گفت در آخرین طراحی های روز دنیا سلیقه طراحان، بیشتر به سمت برخی از جنبه های ویژه طبیعت مانند وقار، تعادل و زندگی رفته است.

در سال 2016 طراحان دکوراسیون و آرشیتکت ها با استفاده از ترکیب رنگ ها، شاهکارهای زیادی را در سراسر جهان ایجاد نمودند. در طی سالی که گذشت، متریال های با رنگ صورتی، زرد، سبز و انواع آبی با المان های احساسی و بیشتر انرژی زا و روحیه بخش بازار را فتح کرده بودند. در طرف دیگر رنگ های خنثی به ویژه سفید و خاکستری همچنان کار خود را که سادگی و تمیزی است، انجام می دادند. اکنون به نظر می رسد سلیقه آرشیتکت ها به طور قابل ملاحظه ای در حال تغییر به سوی سبک ارگانیک می باشد، در این سبک با رنگ های متالیک با درخشش بالا در کنار رنگ های ملایم، کانتراست خوبی ایجاد می شود و سبک طراحی به طور کلی به سوی الگوی های جانشین تمایل نشان میدهند.

این تغییر سبک در طراحی ساختمان در صنعت سنگ ساختمان نیز تاثیر گذار خواهد بود و انتظار می رود سنگ هاای با رنگ گرم بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند، به ویژه سنگ هایی که مناسب برای دکور داخلی می باشند.

به علت استفاده فراوان از سنگ مرمر در طی سال های اخیر، انتظار می رود، این سنگ دیگر انتخاب اصلی برای طراحان نباشد و به همین علت سایر سنگ های طبیعی فرصت این را خواهند یافت تا بیشتر در بازار حضور داشته باشند به ویژه سنگ های گرانیت ، تراورتن و لایم استون. اما دقیقا مُد در صنعت سنگ ساختمان چه تغییری خواهد کرد؟ در ادامه این مقاله خواهید دید که پیش بینی های مد سنگ ساختمان در سال 2017 چه هستند.

عناوین برگزیده