تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۶۳۱
کد خبر: ۳۹۷۰
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

نمایشگاه بین المللی سنگ middleeaststone دروازه ورود به بازار دبی

می متالز - بدون شک نمایشگاه سنگ بین المللی دبی یکی از راه های ورود صنعت سنگ ایران به این منطقه است. ورود سرمایه گذاران مختلف از اقصی نقاط دنیا در کنار کاهش قیمت برای رقابت هر چه بیشتر و گسترش استفاده از نرم افزارهای طراحی، دیدی بی نظیر به این منطقه بخشیده است.
نمایشگاه بین المللی سنگ middleeaststone دروازه ورود به بازار دبی

تکنولوژی هایی همچون واترجت، دستگاه های لیزریک حکاکی و بازوهای کارآمد عرضه شده درنمایشگاه دبی که از آخرین دستاوردهای تکنولوژی به شمار می آیند به طور حتم دنیای طراحی را با چالش های عجیبی روبرو خواهد کرد. با استفاده از تکنولوژی های روز هر آنچه که در ذهن یک طراح داخلی شکل می گیرد به دنیای واقعی پا خواهد گذاشت از این رو خانه های آینده  نیز به سمت لوکس بودن و مدرن بودن پیش خواهند رفت.

سنگ های ساختمانی همچون مرمریت و گرانیت به خاطر تنوع بالا در طرح و رنگ در الویت بازار دبی قراردارند.

shamna rasheedاز معماران خلاق در زمینه طراحی داخلی اینگونه بیان می کند که سنگ ماده ای کهن است که گذشتگان نیز از آن بهره زیادی برده اند اما در دنیای مدرن این ماده کهن شمایل جدیدی به خود گرفته و سلیقه های بیشتری را به سمت خود جلب کرده است. سنگ در دوران جدید چهره های بیشتری را از خود نمایش داده و به تدریج سبک زندگی انسان را نیز دستخوش تغییر کرده و از طرفی دست انسان را در این امر باز تر کرده و انتخاب انسان را وسعت بخشیده است.

عناوین برگزیده