تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۱:۵۹
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۳۹۷۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

امضا و تبادل تفاهم بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی

می متالز - “سازمان مدیریت صنعتی” و “شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی” به منظور اجرای فعالیت های مشترک مشاوره و آموزش در حوزه های مدیریت انرژی و توسعه پایدار، در بخش های مختلف صنعت، به ویژه شرکت های تحت پوشش “سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران” تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
امضا و تبادل تفاهم بین سازمان مدیریت صنعتی و شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی

نیازسنجی، برنامه ریزی؛ و اجرای مشاوره و آموزش های مرتبط با استقرار سیستم های مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی و نیز طراحی و اجرای دوره های آموزشی مشترک با هدف تربیت “مهندس انرژی” و اعطا گواهینامه به مدیران توانمند در بخش صنعت از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

بنا به این گزارش، تبادل دانش و انتقال تجارب صنایع و شرکت های برتر در خصوص مدیریت انرژی و توسعه پایدار از طریق اجرای تورهای یادگیری و برگزاری همایش ها و نیز طراحی و برنامه ریزی خدمات مشاوره ویژه مورد نیاز سازمان، براساس نیازسنجی و به روزآوری موضوعات مرتبط و ایجاد مکانیزم های لازم جهت پرورش تیم های حرفه ای مشاوران در سازمان، از دیگر موضوعات تفاهم نامه مذکور است.

این تفاهم نامه با امضای دکتر محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و مهندس جانفرسا مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور صدرا انرژی، بین طرفین مبادله شد.

عناوین برگزیده