تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۹۳
کد خبر: ۴۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با معامله فولاد، طلا و سراتو؛

تالار صنعتی و معدنی بورس کالا متنوع شد

می متالز - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در معاملات روز دوشنبه ۸ خرداد ماه با معامله انواع محصول به کار خود پایان داد و برای اولین بار معامله خودرو سراتو را تجربه کرد.
تالار صنعتی و معدنی بورس کالا متنوع شد

در معاملات امروز ۶۰ تن آلومینیوم، ۴ کیلوگرم شمش طلا زر معدن اختران و ۱۲۶ هزار و ۱۴۷ تن انواع تختال، سبد میلگرد و ورق در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد و ۸۰ هزار و ۴۱۵ تن تختال، سبد میلگرد و انواع ورق نیز از طریق سیستم مچینگ به ثبت رسید.

امروز همچنین برای اولین بار ۵۰ دستگاه خودرو سراتو شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه و به قیمت ۸۷ میلیون تومان معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز داد و ستد ۱۰۰ تن ذرت دانه ای، ۱۰۰ تن روغن خام آفتابگردان، ۴ هزار و ۱۰۰ تن شکر سفید، ۵ هزار و ۷۰۰ تن گندم خوراکی را تجربه کرد. علاوه بر این ۲۳ هزار و ۶۷۷ تن جو دامی نیز در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار معامله شد.

فروش ۸ هزار و ۶۶۳ تن قیر، ۱۳ هزار تن لوب کات پالایشگاه نفت تهران، ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن وکیوم باتوم و ۱۱  هزار و ۴۰۵ تن مواد پلیمری از داد و ستد های امروز تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بود.

امروز همچنین داد و ستد ۵ هزار و ۵۵۰ تن قیر و یک هزار تن وکیوم باتوم در تالار صادراتی مشاهده شد و بازار فرعی نیز فروش ۱۰۰ تن شیر خشک را تجربه کرد.

عناوین برگزیده