تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۱:۱۸
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۴۰۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پرداخت تسهیلات به واحد های معدنی قزوین در سال 96

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان قزوین در نشست با معاونین و ادارات تخصصی حوزه صنعت و معدن اعلام کرد: در سال 96 علاوه بر واحد های صنعتی ، واحد های معدنی مشمول دریافت تسهیلات رونق تولید می شوند .
پرداخت تسهیلات به واحد های معدنی قزوین در سال 96

«علی پرزحمت» در نشست با معاونین و روسای تخصصی حوزه صنعت و معدن این سازمان با تاکید بر ضرورت بروزرسانی آمار و اطلاعات  بخش صنعت و معدن  در استان گفت :با توجه به  برنامه های پیش بینی شده در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و  رونق تولید در سالجاری ، واحد های  معدنی نیز همانند واحد های  تولیدی حوزه صنعت می توانند جهت  دریافت تسهیلات رونق تولید اقدام کنند .
وی با اشاره به  پیش بینی برنامه های جدید در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال 96 گفت: پیش بینی شده است که در سالجاری با در نظر گرفتن منابع مشخص  جهت رفع مشکلات  کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحد های معدنی از طریق سامانه بهین یاب تسهیلات پرداخت شود .
وی خاطر نشان کرد : استان قزوین درسال گذشته در بحث رونق تولید  دارای مقام برتر کشور شد و در حالیکه بسیاری از استانهای صنعتی بزرگ کشور در رتبه های بعد از استان قزوین قرارگرفتن و این نشان از تلاش جدی همه همکاران ما و  همه  دست اندر کاران این حوزه می باشد.
وی افزود : بزودی  بخشنامه  و دستور العمل پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری از سوی وزارت صنعت معدن و بانک مرکزی جهت اجرا در استانها ابلاغ خواهد شد.
 رئیس سازمان  صنعت، معدن و تجارت استان قزوین  تصریح کرد : بزودی فعالیت  کار گروه تسهیلات رونق تولید پس از ابلاغ دستور العمل و بخشنامه های مربوطه  وزارت  صنعت و، معدن و تجارت و همچنین بانک مرکزی اقدامات خود را آغاز خواهد کرد

عناوین برگزیده