تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۲۲
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۴۰۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
باسفرمهندس نعمت زاده به استان زنجان انجام می شود :‌

افتتاح دو واحد صنعتی و بازدید از 6 طرح صنعتی زنجان

می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز پنج شنبه در سفر به استان زنجان دو طرح صنعتی را افتتاح و از 6 واحد صنعتی نیز در این استان بازدید می کند.
افتتاح دو واحد صنعتی و بازدید از 6 طرح صنعتی زنجان

در این سفردو طرح صنعتی شرکت عایق های الکتریکی پارس و شرکت شرکت پویا ریس ابهر( ریسندگی نخ پنبه ای ) می باشند با حضور مهندس نعمت زاده افتتاح می شود ودر ادامه این افتتاح ها وزیر صنعت، معدن وتجارت از شرکت های : شرکت صنایع ریلی ایرانیان ( ایریکو)، شرکت ترانسفور ماتورسازی کوشکن ( تسکو) ، شرکت نورد کاران فولاد افق ، شرکت ‌آرین توتون صنعت GTI، طرح صنعتی سرجین بافت بهبهانی و شرکت راشا کاسپین ایرانیان( تولید کاغذ از ضایعات ) بازید خواهد کرد.
در طرح توسعه شرکت صنایع ریلی ایرانیان ( ایریکو) به ظرفیت تولید سالانه یک هزارو 630 دستگاه انواع واگن های مسافری ، باری و تریلر دیده شده است همچنین میزان سرمایه گذاری انجام یافته آن یک هزارو 70 میلیارد ریال می باشد که برای 256 نفر شغل ایجاد کرده است.
  شرکت ترانسفور ماتورسازی کوشکن ( تسکو) در شهرک صنعتی شماره یک زنجان واقع شده که با ظرفیت  تولید سالانه 15 هزار دستگاه ترانسفور ماتورهای توزیع ( کاربرد در صنعت برق ) با سرمایه گذاری 210 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 192 نفر فعالیت می کند.
شرکت عایق های الکتریکی پارس در شهرک  صنعتی شماره یک زنجان واقع شده که در طرح توسعه ای خود قادر است با 272 نفر شاغل و 230 میلیارد ریال سرمایه گذاری به ظرفیت تولید سالانه 2هزارو 400تن عایق های الکتریکی  سلولزی ترانسفور ماتور برسد.
شرکت نورد کاران فولاد افق در شهرک صنعتی ابهر واقع شده است که با سرمایه گذاری یک هزارو 420 میلیارد ریال  و اشتغال زایی برای  119 نفر به میزان 299هزار تن در سال میله ، میلگردو مفتول فولادیو فولاد آلیاژی الکترود جوشکاری تولید کند.
شرکت ‌آرین توتون صنعت GTI ظرفیت تولید این شرکت سالانه 22میلیارد نخ سیگارت فیلتر دار است که با سرمایه گذاری یک هزارو 478 میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 300 نفر فعالیت می کند.
شرکت راشا کاسپین ایرانیان( تولید کاغذ از ضایعات ) در شهرک صنعتی شماره یک زنجان قرار دارد که با ظرفیت تولید سالانه 220 هزارتن انواع کاغذ بسته بندی توسط 250 نفر و سرمایه گذاری به میزان 4 هزارو 794 میلیارد ریال فعال است.
طرح صنعتی سرجین بافت بهبهانی در شهرک صنعتی شماره یک زنجان قرار دارد که با 882 هزارو 553 میلیون ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی برای یک هزارو 400 نفر به ظرفیت تولید سالانه 5 هزارو 950 تن نخ پنبه ، 5 میلیون و 950 هزار متر مربع پارچه و 10 میلیون و 500 هزار عدد انواع پوشاک برسد.
شرکت پویا ریس ابهر( ریسندگی نخ پنبه ای ) در شهرک صنعتی افق ابهر مستقر است که با 286 نفر پرسنل و سرمایه گذاری یک هزارو 300میلیارد ریال  به ظرفیت تولید سالیانه 4 هزارو 800تن نخ 100درصد پنبه ای رینگ ، یک هزارو 200 تن نخ پنبه ای پلی استر رینگ و یک هزارو 500 تن رنگرزی الیاف و نخ برسد.

عناوین برگزیده