تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۲۵
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۴۱۳۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

نظارت بر شبکه برای استخراج از معادن

می متالز - شرکت های استخراج معدن نیاز به شبکه نظارت بر عملکرد برای حفظ عملیات ماموریت بحرانی ایمن و کارآمد، توضیح مارتی لمپ و چارلز بیرد هر عملیات استخراج از معادن متفاوت است و بر آنچه در آن است استخراج و که در آن واقع است، اما آنچه معمول برای هر است که نیاز به یک شبکه ارتباطات قوی است استوار است.
نظارت بر شبکه برای استخراج از معادن

شبکه های ارتباطی بی سیم داده ها حمل و نقل، صوتی و تصویری، حمایت از برنامه های کاربردی که به عملیات معدن کارآمد و ایمن ضروری است. بسیاری از استخراج معدن در حال حاضر بخشی از اینترنت از چیزهایی که: رادیو های بی سیم و سنسورها بر روی هر دارایی، از جمله وسایل نقلیه، بیل و پمپ های قرار داده شده، و متصل به یک شبکه، اپراتورها اجازه می دهد برای دیدن وضعیت، بازده هر یک از دارایی، نیازهای تعمیر و نگهداری و بیش.

 

یک شبکه ارتباطات معدن مجرد باید به طور همزمان پشتیبانی از طیف وسیعی از برنامه های کاربردی، از جمله:

مدیریت ناوگان؛

زنده نظارت بر تجهیزات تلفن همراه؛

زمان واقعی ویدیو خوراک برای عملیات و نظارت تصویری.

کنترل دسترسی؛

نظارت و امنیت؛

ارتباط حوزه موبایل

دسترسی به اطلاعات موجود؛ و

برنامه های کاربردی مستقل.

سریع، شبکه های بی سیم انعطاف پذیر ایده آل برای ارائه اطلاعات در زمان واقعی در پشت این فرآیندها هستند – اما مانند هر تکنولوژی مورد استفاده برای برنامه های کاربردی ماموریت بحرانی، باید راهی برای اطمینان از شبکه همیشه توابع باشد.

این امر به ویژه در معادن مهم است، زیرا حتی دوره کوتاه از خرابی عملیاتی می توانید در صدها هزار دلار درآمد را از دست داده است. با توجه به شرکت معدنی فن آوری ارتباطات 3D-P: “خرابی می توانید … بیش از C $ 10،000 [ایالات متحده 7300 $] یک ساعت اگر [یک سازمان استخراج از معادن است] یک بیل معدن است که حفر نیست هزینه.”

ایمنی، بیش از حد، پارامونت در هر عملیات استخراج از معادن است. اپراتورها نیاز به سیستم های ارتباطات است که به سرعت و قابل اعتماد ارائه ورودی های کنترل به ماشین آلات آنها در حال اجرا. اگر تجهیزات در زمان متوقف نمی شود، می توان آن حوادث شود.

 

چالش ها

در هر شبکه، تغییرات در عملکرد تواند در طول زمان خزش بدون تشخیص، تا یک روز یک آستانه عبور است و ناگهان شبکه به درستی کار نمی کنند. دستی ردیابی کردن یک موضوع می تواند پیچیده؛ گاهی اوقات علت مشکل چیزی است که مدت ها قبل اتفاق افتاده است، و یا دانه ها از مشکلات کوچکتر که به صورت جداگانه بی ضرر است، اما ایجاد مسائل مربوط به عملکرد در هنگام ترکیب شده است.

شبکه های بی سیم ممکن است شروع به رفتار متفاوت اگر یک قطعه جدید از تجهیزات، از جمله یک کامیون یا مته، می پیوندد شبکه و ایجاد ترافیک اضافی. یک کاربر ممکن است بی اطلاع است که اضافه کردن یک برنامه خاص و یا قطعه ای از تجهیزات به یک شبکه آن را تحت تاثیر قرار دهد، و به همین ترتیب به جدا، آن فکر نمی کنم و یا تنظیم تنظیمات برای قرار دادن چیزهای راست. برنامه های کاربردی مانند جریان نظارت تصویری می توانید فرکانس رادیویی (RF) تداخل در یک شبکه بدون حتی پیوستن به شبکه ایجاد کنید.

دارایی های معدن نیز اغلب بخشی از یک شبکه ارتباطات، که می تواند به تداخل اضافه کنید. عملیات در مکان های از راه دور استفاده از هر دو کامیون مستقل و دور کنترل از راه دور برای افزایش بهره وری. این بزرگ، کامیون بدون راننده حمل و نقل مواد در اطراف مکان های استخراج معادن و می توانید 24 ساعت در روز اجرا، به جای شغل در معرض خطر بالا در شرایط کاری سخت و درجه حرارت شدید. دریل و تجهیزات دیگر، بیش از حد، می تواند مستقل و یا از طریق کنترل دسترسی از راه دور اجرا – اما تنها در صورتی که شبکه پایدار باقی مانده است.

اگر شبکه به طور ناگهانی را اختلال در عملکرد آن می توانید عملیات را مختل، و حتی می تواند تاثیر ایمنی اپراتور. ارتباطات قابل اعتماد بین اپراتور و ماشین آلات، ماشین آلات و یا بین و مراکز کنترل، باید حفظ شود تضمینی برای تامین می افتاد، باعث توقف یا تجهیزات حوادث است.

 

ماموریت حیاتی سیستم

نظارت و سیستم های تشخیصی می تواند کمک به جلوگیری از حوادث و خاموش شدن ناگهانی گران با ارائه یک پایه در حال اجرا چه یک شبکه است که عملکرد در حال حاضر، و همچنین چگونه از آن شده است در طول زمان عملکرد.

این نوع ابزار می تواند تشخیص – و سر کردن – هر گونه مسائل با شبکه های بی سیم. اگر یک شبکه شروع می شود داشتن مسائل (به عنوان مثال، اگر ترافیک صوتی اندکی متلاطم است یا انتقال داده را طولانی تر)، کاربر می تواند بالا بکشد رابط گرافیکی ابزار نظارت است، تعیین زمان چیزی تغییر و شروع به عیب یابی و چرا از آن تغییر – که بسیار ساده تر از نیاز به صورت جداگانه از طریق هر یک بخشی از شبکه برای پیدا کردن مناطق مشکل است.

بدون نظارت و ابزار تشخیصی، یک سازمان معدن دارای سه گزینه: این می تواند یک انسان تماشای همه چیز را در زمان واقعی در سراسر ساعت دارند. ساخت خود ابزار نظارت موقت آن؛ و یا استفاده از سیستم های منبع باز بیش از حد پیچیده است که هر دو پینگ تمام تجهیزات شبکه های موجود و یا بسیار پرحرف، که عملکرد شبکه تاثیر می گذارد.

علاوه بر هزینه های اضافی از داشتن پرسنل IT ساخت سیستم های نظارتی را، احتمال بالاتری از اشتباهات خود ساخته وجود دارد – پس از آن را حس می کند به سرمایه گذاری در یک ابزار اختصاصی است که آیا این همان چیزی است.

عناوین برگزیده